Bij beantwoorden&doorsturen mails, in agenda, contactpersonen wordt weergave vergroot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dianne1969

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2009
Sinds gisteren heb ik Outlook 2007 op mijn PC geïnstalleerd.
Als ik een mail binnenkrijg en deze wil beantwoorden of doorsturen, dan veranderen de gewone letters ineens in hele grote letters. De lettergrootte staat gewoon ingesteld op 10 of 11, daar is niets mis mee maar ik krijg ze te zien alsof ze op 20 of 24 staan ingesteld.
Het lijkt een weergave probleem maar ik heb geen idee waar ik dit kan aanpassen.

Dit gebeurt overigens ook als ik een contactpersoon open en er tekst bij de opmerkingen staat. Hij geeft weer dat het in dit geval Arial 10 is maar ook hier lijkt het alsof het lettergrootte 20 of zo is. En ook in de agenda in het vrije tekst veld gebeurt dit.

HELLEP!!!

Weet iemand wat ik hieraan kan doen.
Ik heb alles afgezocht, zowel in de helpfunctie, als op forums etc. maar ik kan er niets van vinden.

Alvast hartelijk dank voor de moeite.

Hi Jettro,

Dank je wel voor de moeite maar dit is niet waar mijn probleem om gaat (volgens mij).
Ik werk namelijk niet met ingewikkelde html elementen waar in het artikel over word gesproken.

Mocht je nog een andere suggestie hebben of iemand anders. Heel graag. Het werkt namelijk super irritant met die grote letters.

Alvast dank.

Warme groet,
Dianne

Groot lettertype weergave in Outlook 97

Helaas is het nog steeds niet opgelost. Heeft iemand nog suggesties?

Het probleem is dus dat als ik een mail verstuur ik een erg groot lettertype te zien krijg terwijl het in een normaal formaat wordt verstuurd. Hetzelfde gebeurd als ik aantekeningen maak bij een agenda afspraak of aantekeningen maak bij een contactpersoon. Ook dan krijg ik een enorm groot lettertype te zien.

Ik hoop dat iemand weet waar dit door zou kunnen komen. Ik werd dus met Office 97!

Ik hoop op reacties.
Alvast hartelijk dank.

Groet,
Dianne.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan