Bij doorklikken geen beeld !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sundreamer

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Berichten
139
Wie kan mij helpen ?,

Op de website van de accord group hotels, wil ik een bij een hotel een bepaalde kamer zien en de prijzen daarvan, echter wanneer je doorklikt op de kamer, dan verschijnt er een blanco pagina met gereed linksonder. Mijn firewall is uit en pop ups laat ik toe, ik denk dat het te maken heeft met de beveiligingsinstellingen van explorer, maar wat moet ik aan/ uit vinken ??..
Ik zit op de site met deze url : http://www.accorhotels.com/nl/reservation/multirates.jshtml
dan wil ik doorklikken op kamer en krijg ik blanco pagina
Het gaat hierbij om een HTML document, niet versleuteld, HTTProtocol.
....wie helpt:confused:
 
Ook in (een) andere browser(s) al gepobeerd te openen ? ( Ik neem als voorbeeld Firefox ).

Ik heb zelf namelijk ook al vervelende evaring gehad met Internet Exploder dat die de pagina niet ( goed ) weer gaf, en Firefox wel ;)
 
Wie kan mij helpen ?,

Op de website van de accord group hotels, wil ik een bij een hotel een bepaalde kamer zien en de prijzen daarvan, echter wanneer je doorklikt op de kamer, dan verschijnt er een blanco pagina met gereed linksonder. Mijn firewall is uit en pop ups laat ik toe, ik denk dat het te maken heeft met de beveiligingsinstellingen van explorer, maar wat moet ik aan/ uit vinken ??..
Ik zit op de site met deze url : http://www.accorhotels.com/nl/reservation/multirates.jshtml
dan wil ik doorklikken op kamer en krijg ik blanco pagina
Het gaat hierbij om een HTML document, niet versleuteld, HTTProtocol.
....wie helpt:confused:

je kan ook Oprah gebruiken, of google Chrome(maar die is nog niet perfect, daar bevinden zicht ook foutjes in) of firefox kan het probleem ook wel oplossen. persoonlijk verkies ik oprah
 
Nutteloose spam!

dit is ff Nutteloose spam! maar moet het toch even kwijt

Je vergeet safari :eek::shocked:;)
 
Dank jullie voor jullie antwoorden, maar is dit ook iets wat ik in Explorer kan aanpassen of moet ik echt een andere browser proberen ? het moet toch ook in explorer kunnen ?
Worden de doorklik pagina's geblokkeerd door Explorer ?, ik heb de nieuwste versies van flash en java al geinstalleerd........

Oprah en safarie zijn andere browsers ?

Wie helpt mij :confused:?
 
Uuh, heb je ook al geprobeerd om op nieuw IE er op te zetten ? zo nee probeer dit even :)

en Safari, Oprah, en Firefox zijn inderdaad andere browsers die ook zeker goed werken ;)

Edit : Om welke versie van IE gaat die eigelijk ? 7 ?
 
Laatst bewerkt:
Uuh, heb je ook al geprobeerd om op nieuw IE er op te zetten ? zo nee probeer dit even :)

en Safari, Oprah, en Firefox zijn inderdaad andere browsers die ook zeker goed werken ;)

Edit : Om welke versie van IE gaat die eigelijk ? 7 ?

Dank je super de boer voor je antwoord!, het gaat inderdaad om IE 7, moet ik de nieuwste versie 8 Beta erop zetten?, Ik weet het niet zeker, maar heeft het misschien ook te maken met scripts of active x inschakelen/uitschakelen.......?
 
Meestal werkt een beta niet geweldig, dus dit kan ik niet aanraden...

Zal kunnen dat het aan Active X niet goed geïnstalleerd / gebruikt word, maar probeer eerst even IE 7 op nieuw te installeren ;)
 
Meestal werkt een beta niet geweldig, dus dit kan ik niet aanraden...

Zal kunnen dat het aan Active X niet goed geïnstalleerd / gebruikt word, maar probeer eerst even IE 7 op nieuw te installeren ;)

Zijn er instellingen die je kunt overnemen voor de beveiligingsinstellingen van IE 7, zodat het wel werkt?:confused:.....hoop op nog een antwoord
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan