Bij een datum mergefield 12 weken optellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinoenzo

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
Ik probeer via een samenvoeg 12 weken bij een datum op te tellen.
Helaas gaat dit rechtstreeks vanuit ons systeem en zit er geen excel tussen.

Ik heb wel een site gevonden met een voorbeeld met een iets andere vraag, maar ik kom niet verder
http://www.addbalance.com/word/datefields2.htm

{{ MERGEFIELD "datum" \@ "d MMMM yyyy" }+ 84 }
maar dat werkt niet omdat ie niet weet waar hij 84 bij moet optellen.

Als je de draad goed had gelezen, dan had je gezien dat er heel wat meer code nodig is om dit te bereiken. Jouw voorbeeldje zou er hooguit 84 jaar bij optellen. Lijkt mij iets anders als 12 weken ;). Maar je was erg snel met het maken van een draadje, want hier in hetzelfde forum wordt exact dezelfde vraag al gesteld. En ik ga dus hetzelfde antwoord geven :).
En hetzelfde aanbod, want de TS van de andere vraag reageert er niet op.

Hoi Octafish, ik had nog wel teruggebladert om te kijken of de vraag niet eerder was gesteld, maar blijkbaar niet goed gekeken.

Ik wil graag gebruik maken van jouw aanbod, want ik ben niet snel afgeschrikt van een stukje programmeren. Het probleem dat ik het niet zelf kan verzinnen wat er allemaal staat.

Dan hierbij een bestandje waarin je 2 tekstvelden hebt die de twee datums berekenen. Om de velden te zien, en te bewerken, moet je de beveiliging eraf halen. Er zit geen wachtwoord op. Ik was al bang dat ik 'm voor niks gemaakt had :).

Bijlagen

Beste Octafish,

ik was even een week niet op het werk.
Jouw bestand is inderdaad gecodeerd. Er komt alleen maar machine taal uit.
Ik moet thuis even kijken of ik de beveiliging eraf kan halen thuis, want hier op het werk is geen optie om iets weg te halen. (werkbeleid :( )

Het probleem ligt niet bij jou, maar bij het docje dat vanuit Dropbox gek doet. Hier een 2010 versie.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan