Bij games gaat media heel raar doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickMetProbleem

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Hallo,
Als ik games speel zoals minecraft,flyff dan kan ik die wegklikken of wegslepen, dus dan kan je gewoon op youtube filmpjes kijken.
Als ik dat doe gaat het vaak goed maar soms begint mijn pc dan heel raar te doen.
Dan gaat mijn muis 10x slomer en hoor je de woorden heel langzaam. uiteindelijk moet je de pc dan uitzetten, en daarna kan het gewoon weer gebeuren.

Je kan games beter gewoon op volledig scherm spelen, op pauze zetten en dan met alt+tab naar je internet gaan. Heb ik nog nooit problemen mee gehad. Ik weet niet wat voor systeem je hebt?

alles wat ik ervan weet : google chrome
Asus pc
beelscherm : flatron e2251 TFT
4 gb ram
op D schijf 1.68 TB

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zou het probleem niet moeten zijn. Probeer het eens zoals ik het had gezegd in post #2.
Je kan games beter gewoon op volledig scherm spelen, op pauze zetten en dan met alt+tab naar je internet gaan

dat weet ik, ik heb alles geprobeerd, behalve videokaart herinstalleren want dat kan ik niet vinden

Laatst bewerkt door een moderator:
Je videokaart kan je als volgt vinden:
Druk de windows-toets (tussen ctrl en alt) tegelijk in met R.
Typ daar in: dxdiag en druk op enter.
Het duurt even voor het venster laadt, maar ga dan naar het tabblad beeldscherm en kijk onder apparaten. Er zou iets met AMD, ATI, Intel, nVidea moeten staan. Dat is je videokaart. Als je die naam hier post (met code die erachter staat) dan zoek ik de driver voor je op.

Oke, (je kon hier ook komen door gewoon op start te klikken en dan dxdiag in te tikken)
alle info:

naam: nvidia GeForce GTS 450
fabrikant : NVIDIA
Chiptype : GeForce GTS 450
DAC-Type : Intergrated RAMDAC
Totaal geheugen : 2776 MB
Huidige weergavemodus : 1920x1080
beelscherm : Algemeen PnP beelscherm

Laatst bewerkt:
Gebruik knop "reageer op vraag" of het berichtvenster "snel reageren".

Mik, ik ziet hier met een probleem van mijn computer en dan krijg ik zo`n antwoord er tussen door

Ik heb de driver geinstalleerd, toen ik hem had geinstalleerd deed de helft van mijn beelscherm het niet en alles was groot enzo, schrok me in eerste instantie dood, heb pc re-start , en nu is alles weer goed.
heb nog geen crashes gezien dus hopen dat het heeft geholpen

AndreazZz, dit heeft niet geholpen, i kheb hem geinstalleerd en niet meer, hij is 1 keer gecrasht tot nu toe (normaal was dat 5 keer geweest)

We zijn inmiddels een aantal dagen verder, en hij crasht nu regelmatig (dus minder als eerst) maar het probleem is niet verholpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan