Bij gebruik office Excell/Word/Outlook 2003 eerst gebruikersoverennkomst sccepteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

RZuylen1955

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2012
Na het installeren van Office 2003 op een nieuwe PC heb ik de software d.m.v. de sleutel geactiveerd.
Nu krijg ik bij het opstarten van de programma's WORD, EVCELL of OUTLOOK telkens eerst het verzoek om de gebruiktersovereenkomst te accepteren.
Is een legale versie van Office 2003.
Hoe kan ik dit verwijderen dat niet telkens om een acceptatie wordt gevraagd?

Heb je wellicht nog een andere versie op de pc gehad? Na installatie en activering zou je de vraag niet meer moeten krijgen. Wellicht kun je de installatie verwijderen (zoek een tooltje dat de Office volledig verwijdert, de-installeren alleen doet dat niet) en installeer nog een keer op een schone pc.

Je kunt een tooltje hier downloaden.
Overigens repareert het tooltje geen typefouten ;).

Zal wel zijn dat je een niet-Administrator account gebruikt, zodat de acceptatie niet word opgeslagen.

Kijk naar dit. Betekent dat (zodra je de rechten in de registry voor 'gewone gebruikers' hebt uitgebreid je nog 1x moet accepteren (per Office applicatie), en het dan niet meer voorkomt.

Tijs.

Alternatieve manier (als je Vista, Windows 7 of Windows 8 hebt): Rechtsklik op zo'n Office snelkoppeling en kies voor "Als Administrator uitvoeren". Dan dus (1x per Office applicatie) die gebruikersovereenkomst accepteren, en de melding zou weg moeten blijven.

[De tips van OctaFish lijken mij niet nodig, eerlijk gezegd.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan