Bij het converteren van XPS naar Excel verdwijnen de illustraties

Status
Niet open voor verdere reacties.

devriesje

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2004
Mijn plan is mijn overzicht in Word over te zetten naar een database (Acces)
Het Word-document bestaat uit een tabel met in de eerste kolom steeds een plaatje van het betreffende boek (In de volgende kolommen tekst)

Omdat het niet lukt (:evil:) om het Word document te exporteren naar Acces of Excel (of: vanuit Excel te importeren) ben ik op zoek gegaan naar een andere mogelijkheid en vond Cometdocs. Dat werkt in die zin prima dat de tekst mooi in kolommen komt. Alleen de eerste kolom met de plaatjes ontbreekt

Iemand een ander idee?

Plaats eens een voorbeeld van dat Word document.

Ik zou zeggen, open de bijlage en druk op de knop in dat document. Zoek dan je voorbeeld Word document op dat je hier plaatste en kijk wat er gebeurd.

Er wordt VBA van Word in gebruikt en daar doe ik dusdanig weinig mee dat ik niet direct weet waarom. Het zal met de pagina overgang te maken hebben. Maar ik zal eens kijken of ik de oorzaak kan ontdekken.

Heb (nog) geen idee wat een VBA is, maar ... kun je me laten zien (uitleggen) wat je hebt gedaan om tot de oplossing tot dusver te komen? Misschien kan iemand anders een aanvulling geven of kan ik er zelf iets mee. Hoor graag weer van je!

Ik heb er nog niet uitgebreid naar kunnen kijken maar weet ook nog niet hoe of wat met die pagina overgang. Je kan de code zelf inzien als je in dat Excel document op de toetscombinatie ALT+F11 drukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan