bij het opstarten traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

partyanimal

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
als ik opstart duurd het lang tegen dat hij helemaal klaar is ,kheb ook veel pictogramen recht onderaan ,hoe moeten ik er daar een paar uitschakelen zodat hij niet zoveel tijd neemt?

Hoe lang is lang?

En als het inderdaad daar aan ligt ga je naar START en UITVOEREN en typt daar MSCONFIG en vervolgens ga je naar het tabblad OPSTARTEN.
daar kan je zien wat er allemaal opstart en kan je het één en ander uitvinken.
Kijk uit dat je geen belangrijke zaken zoals je anti virus en firewall uitschakelt. Verder zijn er ook nog wat noodzakelijke windows bestanden.

Laatst bewerkt:
.

Je harde schijf zo leeg maken, bv. je foto's enzo op een externe harde schijf zetten.

Download ''Auslogic defrag'' en defragmenteer je harde schijf, dan gaat je computer weer

een stukje sneller.

kheb dus naar uitvoeren gegaan en getipt MSCONFIG
maar hij vindt ne onderdeel daarvan niet met als volgt als opmerking- Kan het bestand MSCONFIG (of een van de onderdelen ervan)niet vinden.Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn en of alle benodigde bibliotheken beschikbaar zijn.
kan je me verder helpen?

Oh sorry...W2000 heb je :o

Ik moet even opzoeken hoe dat daar gaat. Geef me even tijd!

Ik ga automatisch van XP of Vista uit :(

Raymond Bos je heb me uitstekend geholpen :thumb: nu kan ik al veel sneller beginnen werken met internet zonder dat al die onodigde programmas moeten opstarten :) ook bedankt aan de andere om te reageren :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan