Bij het starten scannen van HPofficejet krijg ik de melding software installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

harekas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2011
Goedemorgen,

Bij het starten scannen van HPofficejet krijg ik de melding voor deze functie moet u HP-software installeren of starten. Ik heb bij HP al meerdere malen de driver geïnstalleerd wegens dat mijn cd van HP niet meer werkt maar het mag niet baten. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

groetjes,

Shirley

Je moet de volledige software van de Officejet installeren, niet alleen de driver ..

HP officejet 7310

Hi,
Dit heb ik ook nu al een stuk of 10x gedaan en oude software tevens er gelijk af gehaald maar het wil nog steeds niet scannen. Ik heb ook een scan via hp gedaan en deze meld het probleem maar draagt geen werkende oplossing bij. Heb je een trucje om dit te verhelpen?
Dank je wel alvast,
Shirley

HPklantnr. 1064648009
dossiernr 340452
--
-NOD32 heeft een Firewall die moet je uitzetten. Indien dit niet lukt dan nod32 verwijderen;
via software; en nadat je printer weer hebt geïnstalleerd je firewall weer installeren. Dan herkent deze firewall de poort als in gebruik en zal deze de poort niet sluiten waardoor je kan blijven scannen.

HPofficejet 7310 all-in-one via het netwerk
- Drivers en software downloaden bij:
http://h10025.www1.hp.com

Versie 2009-09-09 , Version:4.7.1, 428.8M (uitgebreidste versie)

-start/uitvoeren/ daar neerzetten: %temp%
-zoeken naar bestand dat begint met 7s of 7a
-dan CCC
-dan Unil zoeken en dan of bovenstaande andersom (weet ik niet meer sorry),
Deze verwijdert alle oude software van HP.
-Als dit is gebeurd en software/driver van hpsite opgeslagen dan pas afsluiten.
-Na opstarten de software van hp uitvoeren en dan voila werkt de scanner weer.
-vergeet niet daarna je firewall weer aan te zetten of te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan