Bij het toevoegen van query's werken niet alle toevoegquery's

Status
Niet open voor verdere reacties.

janalleman123

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2011
Berichten
37
Als ik nu de Append dag doormiddel van een macro uitvoer achter een knopje en daarna append week voegt hij niks toe maar als hij daarna de macro open query append maand dan ziet hij het weer wel en voeg het proces die maand - eind als eigenschap heeft toe.

Kwartaal eind voegt ie dan weer niet toe. Maar als ik dan in de tabel afhandeling waar ik hem append, de procedures dag eruit haal dan voegt het de kwartaal eind ineens weer wel toe:S

Dat was wat octofish ook zei dat ik de duplicate records eruit moet halen bij het appenden. Dit kan met die SQL not in commando. Maar volgens mij klopt er iets niet helemaal

kan iemand me helpen?
 
Laatst bewerkt:
Om dit te bekijken hebben we toch een voorbeeldje nodig. Je filtercriteria zijn dermate specifiek dat het geen zin heeft om zelf een voorbeeldje na te bouwen; dat kost ons ten eerste teveel tijd, en ten tweede weten we natuurlijk niet wat er in moet komen te staan.
 
Ik weet al waar ik fout zit.

in de append maand had ik dit later toegevoegd


Maar dat heb ik niet gedaan op al die andere Query's. Dus dan gaat het niet werken natuurlijk.

Daarom werkt nu het toevoegen van maand ook alleen -.-

Ik moet nu alleen het begin en einde van het jaar vinden en dan de query daarop op loslaten. Dat is zal dan wel een public function moeten worden in vba gezien die idiote access geen begin en einde van het jaar ondersteund dat nog moet vallen op een werkdag.
 
Laatst bewerkt:
Als ik op Append dag klik en op append maand dan werken ze wel alleen dan werken Append Week en Kwartaal niet :S

Maar als ik Append Week + Append Kwartaal gebruik dan worden ze toegevoegd, maar wanneer ik Append dag en Append maand wil toevoegen lukt dit weer niet -.-.

Het lijkt erop dat er een soort van blokkade op zit dat er niet meer dan 2 query's aan een tabel mag worden toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
De oorzaak ligt vast niet in het aantal queries dat je mag uitvoeren; ik zou het eerder zoeken in duplicaatrecords die niet worden toegevoegd i.v.m. sleutelconflicten. Maar zonder voorbeeld kan ik daar verder weinig van zeggen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan