Bevriezing van toetsenbord en muis

Edmoor, In mijn eerste bericht staat al wat ik gedaan heb om het probleem op te lossen:
Alle programma's die opstarten gelijk met Windows uitgezet.
Heb je wel de laatste Windows Updates? Antwoord: Ja
Heb je de laatste drivers? Antwoord Ik zou het niet weten Hoe kom ik daarachter?
Senso, Wat nu zal ik in de toekomst niet meer gebruiken en vervangen door Help mij

Edmoor, In mijn eerste bericht staat al wat ik gedaan heb om het probleem op te lossen:
My bad ;)
Wellicht rigoreus, maar heb je de Reset al eens overwogen?

1785218564391.webp

Wat ik nog wel mis voordat we een reset aanbevelen is in de veilige modus een onderzoekje te doen in de logboeken.
Noteer de tijd van de 'crash' zodra die zich voordoet en start de PC dan opnieuw op in veilige modus (hierboven al aangekaart hoe).

Druk vervolgens op Windowstoets + S (of typ rechtstreeks in het zoekgedeelte) en typ 'eventvwr' in. Je krijgt dan "Logboeken" te zien. Open deze en ga naar Windows Logboeken -> Systeem.
Filter de weergave op Kritiek, Fout en Waarschuwing.
Kijk vervolgens of er een melding zichtbaar is rond de minuut van je genoteerde crash.
In die melding staat vaak wat er mis is gelopen en kan je gericht gaan oplossen.
1785237223027.webp
Staat er géén fout rond dezelfde minuut, herhaal dan dezelfde stappen voor de Toepassingen logs.

Terug
Bovenaan Onderaan