eriksommeren
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 okt 2011
Hallo allemaal,
met behulp van jullie is het gelukt om mijn excel bestand de tabbladen te laten indexeren. nu zou ik graag ook willen dat deze van de inhoud die hij in de cellen plaatst op de index pagina ook een hyperlink maakt naar het bijbehorende tabblad.
Hierboven staat de code voor het indexeren van de tabbladen.
Als iemand een idee heeft, hoor ik het graag. Ik had zelf al geprobeerd door de een macro op te nemen maar dan maakt hij de link verkeer en de benaming van de link verkeerd. :S
Bij voorbaat dank,
Gr Erik
met behulp van jullie is het gelukt om mijn excel bestand de tabbladen te laten indexeren. nu zou ik graag ook willen dat deze van de inhoud die hij in de cellen plaatst op de index pagina ook een hyperlink maakt naar het bijbehorende tabblad.
Code:
Sub Indexing()
For Each sh In Sheets
If sh.Name <> "0 Index" Then Sheets("0 Index").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(, 3) = Split(sh.Name & "|" & Join(WorksheetFunction.Transpose(sh.Range("B4").Resize(2)), "|"), "|")
Next
End Sub
Hierboven staat de code voor het indexeren van de tabbladen.
Als iemand een idee heeft, hoor ik het graag. Ik had zelf al geprobeerd door de een macro op te nemen maar dan maakt hij de link verkeer en de benaming van de link verkeerd. :S
Bij voorbaat dank,
Gr Erik