Bij installatie slaat pc bep. bestanden over waardoor xp niet functioneert.

Status
Niet open voor verdere reacties.

michellemybelle

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2004
Berichten
38
Ik wilde mijn pc opnieuw installeren, dus heb ik met behulp van de xp cd mijn pc geformatteerd. Dan is het de bedoeling dat hij de windows onderdelen installeert, maar dat is dus het probleem, hij slaat bepaalde onderdelen over wat voor grote problemen zorgt, ik kom niet meer in windows. Wat kan het probleem zijn?
 
Je heb toch wel je bios aangepast dat de cd van cdrom wordt geaktiveerd.
 
Welke onderdelen installeert hij niet? Kan je ook niet in safe mode in windows komen?
 
Geplaatst door humpe
Je heb toch wel je bios aangepast dat de cd van cdrom wordt geaktiveerd.

Ja, als ik de cd van xp erin doe gaat het over in de installatie van xp, Ik moet dan de partitie kiezen en dan gaaat hij formatteren. Daarna ga hij alle onderdelen van windows verijwderen en vervolgens de nieuwe onderdelen installeren. Maar dat is dus het probleem bij 2% geeft hij dus al een foutmelding aan. Dit bestand kan niet geinstalleerd worden. Ik ben geforceerd om op Escape te drukken. Tot de 100% is dat scherm misschien wel 50 keer langsgekomen en heb ik dus ook zo'n 50 keer op escape gedrukt. Hij gaat dan na 15 seconden opnieuw opstarten, daarna zou je eigenlijk de verdere installatie van windows moeten zien, maar zover kom ik nog geen eens. Als windows onderdelen niet geinstalleerd zijn kan je wel verwachten dat windows het niet doet, maar ik zou niet weten welke stappen ik nu verder moet zetten.
 
Kan je ook kiezen partitie verwijderen, dat dan eerst doen, als gereed, partitie opnieuw aanmaken, daarna gaat systeem partitie opnieuw formateren en installeren.

Mike
 
Geplaatst door piepenbm
Kan je ook kiezen partitie verwijderen, dat dan eerst doen, als gereed, partitie opnieuw aanmaken, daarna gaat systeem partitie opnieuw formateren en installeren.

Mike

Ja, Heb ik al gedaan, en hij doet precies hetzelfde
 
probeer eens een andere cd rom of een andere cdromspeler
(als de cdrom het in een andere pc wel doet, gebruik dan die cdrom speler)
 
Mensen het is gelukt. Ik heb de cd-rom in de F: schijf gedaan ipv de E: schijf en het werkte. Bedankt allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan