Bij Installeren Win-7 Error Foutcode: 0x80070570

Status
Niet open voor verdere reacties.

ClubCHC

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2009
Berichten
2
Bij de poging om Windows 7 op een schone Harddisk met NTFS te installeren krijgen we de volgende Error Foutcode: 0x80070570, met de vermelding erbij: bestand is beschadigd of ontbreekt. Dit is niet waar want heb het uitgeprobeerd met meerdere Windows 7 DVD's.
Wie weet wat hier de oorzaak van kan wezen
Dank voor de oplossing
Gr. ClubCHC
 
Bij de poging om Windows 7 op een schone Harddisk met NTFS te installeren krijgen we de volgende Error Foutcode: 0x80070570, met de vermelding erbij: bestand is beschadigd of ontbreekt. Dit is niet waar want heb het uitgeprobeerd met meerdere Windows 7 DVD's.
Wie weet wat hier de oorzaak van kan wezen
Dank voor de oplossing
Gr. ClubCHC

Gaat het hier over een legale windows of niet
Op een lagere snelheid branden. dan weer proberen.
 
Foutcode 0x80070570 Win-7

Het is een orginele Windows 7 NL versie Ultimate.
Heb het ook met andere orginele geprobeerd ErrorCode blijft komen.
Terwijl dezelfde versie op andere PC's goed geinstalleerd zijn.
Het is een AMD 64 bit Motherboard 2.0 Ghz,Type: ALIVA-NF6G-VSTA,
4 Gbyte memorie, SATA 250 Gb Hdsk.
Wij snappen ook niet wat er aan de hand is.
Dank voor de reactie.
Gr. ClubCHC
 
foutcode 0x80070570

Hoi,

ben net een poging aan het doen om een clean instaal van W7.
Had deze reeds geïnstalleerd, maar kreeg vaak "blue screens" of andere ongemakken (haperen, problemen met opstarten, ...) vanalles dus
Bij nieuwe installatie (nieuwe partitie, format,.. je weet wel) krijg ik steeds de genoemde foutmelding of andere meldingen die steeds op hetzelfde terugslaan: Er kan niet gelezen worden vanaf het bronbestand. bij uitvoering van mogelijke oplossingen uit diverse fora (oa deze) komen er meerdere foutmeldingen zoals "niet leesbaar uit kernell" beschadigd bestand,...
dus mijn eerlijke vraag is: WTF is dat met die W7
hardware: nieuw msi mainboard chipset 775; processor intel core 2 duo e7600, 4gig ram DDRII 800 en HDD 320GB 16mcache SATA (om maar te zeggen dat het qua hardware in orde zou moeten zijn)
Iemand een of meedere oplossingen, behalve pc uit venster gooien?

grtz
 
Sulution!!!!

oplossing:
Windows 7 is een vrouw!
Je probeert alles, je dringt aan, geeft wat lieve woordjes en wanneer ze er zelf zin in heeft, het weers is niet te koud, het regent niet te hard, de haartjes liggen goed, met juiste been uit bed gestapt, geen tegenslag bij het ochtendplasje, een welopgewekte goeiemorgen die niet cynisch uit de hoek kwam en de eerste koffie blijkt lekker te zijn,
IN DAT GEVAL WERKT HET!

dus gewoon doodleuk erop-of-eronder-toeval

sterkte mensen.:thumb:
 
oplossing:
Windows 7 is een vrouw!
Je probeert alles, je dringt aan, geeft wat lieve woordjes en wanneer ze er zelf zin in heeft, het weers is niet te koud, het regent niet te hard, de haartjes liggen goed, met juiste been uit bed gestapt, geen tegenslag bij het ochtendplasje, een welopgewekte goeiemorgen die niet cynisch uit de hoek kwam en de eerste koffie blijkt lekker te zijn,
IN DAT GEVAL WERKT HET!

dus gewoon doodleuk erop-of-eronder-toeval

sterkte mensen.:thumb:

Heerlijk gevonden... ik bewaar m even in mijn kladblok =) word hier in het Zenuwcentrum opgehangen xD
 
Laatst bewerkt:
foutcode 0x80070570

Ik heb net dezelfe problemen gehad. Steeds diezelfde foutcode. Ook bij het gebruiken van een andere DVD of CD, kreeg ik steeds maar de melding dat bepaalde onderdelen niet konden worden gevonden. Dus alle media defect, daar geloof ik niet in. Begon stilaan te geloven dat er iets mis was met mijn hardware. Het eerste waar ik aan dacht was het geheugen, of een controller. Heb een programma gedownload dat memtest86 noemt. Even op CD gezet omdat je voor die test moet booten vanaf CD. Mijn vermoeden bleek al snel uit te komen. Fouten op een van de geheugenmodules. Een per een eruit gehaald, en test terug uitgevoerd. Toen ik de defecte module eruit had, heb ik terug Win geinstalleerd vanaf de Recovery DVD, en je mag eens raden welke errorcode ik NIET meer kreeg.
Hopelijk heeft dit je geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan