bij klikken op link, klein scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

leintje

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2000
Hoi,

Sinds kort is het zo dat als ik een link aan klik er een nieuwe window wordt geopend, maar erg klein. Zo'n 4 bij 4 cm.

Wat ik ook probeer: het lukt me niet om dit te veranderen.

Iemand?

Thanks!
Lein

Controleer eens op spyware, dit heb ik ook gehad, ik heb register mechanic (als ik het goed schrijf ) erover heen gedraait, toen was het weg

anders

Hoi XXlerator,

Zou het niet aan gewijzigde instellingen kunnen liggen? Zo ja: waar kan ik deze instellingen vinden?

Groet,
Lein

Venster groter slepen.
Vorig venster afsluiten.
Wens je toch de link van het vorig venster, dan voor afsluiten de link kopieren.
Venster sluiten.
Nu in het groter gesleepte venster de link plakken.
Als je nu wederom op de link klikt zou een groot venster moeten verschijnen.

Capri?

:cool:

En anders kun je deze nog doen:

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan