bij limewire geen audio/mp3 downloads meer ineens...

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Al jaren gebruiken we probleemloos limewire en nu kreeg ik een melding dat er een nieuwe versie was. heb ik gedownload maar niks werkte toen meer goed, het verbinden kwam niet tot stand. dus die nieuwe erweer afgegooid, nu weer limewire plus (die met die ster) en als ik een zoekopdracht geef, komen er alllen filmpjes etc, maar geen muziek (mp3). Hoe kan ik dit herstellen?
Of is er toch iets beters dan limewire?
bedankt!

Ik download muziek vanaf YouTube met FreeYouTubetoMp3Coverter van DVD soft. Je kan mp3 tags toevoegen en gaat best snel en je kan geen virussen krijgen.

een en ander aan het uitproberen, nu frostwire, maar

dan wordt de muziek in mijn muziek geopend met iets van nero ipv met de mediaplayer. En daar zie ik in de mediabibliotheek ook niet de nieuwe downloads staan. Werkt frostwire niet met de mediaplayer?
Anders ga ik verder met de vorige tip ,maar dit leek me weer wat ingewikkelder...
Wat een gedoe ineens.

Frostwire zet gedownloade muziek in Mijn documenten\Frostwire

en hoe komt de muziek dan in windows mediaplayer, dit

ging bij lime wire automatisch. ik heb zelf via bladeren de map mijn muziek geselecteerd. Daat vind het ook wel terug. Maar het afspelen gaat dan niet automatisch met de mediasplayer maar met iets van nero. hoe kan ik dit veranderen?
Hoe kan het dat ik de muziek van limewire wel terugzag in de mediabibliotheek maar van frostwire niet?
En hoe dat downloaden van muziek vis Utube?? Ik dacht dat dat alleen voor filmpjes was?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan