Bij opstart xp open meteen mijjn documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo

Als ik mijn pc opstart werk met XP dan opent hij meteen mijn map documenten.
Kan ik dat op een of andere manier uitzetten.
Alvast bedankt

gr sjoerd
 

Bijlagen

  • opstart.JPG
    opstart.JPG
    84,3 KB · Weergaven: 21
Begin met downloaden van Startup Inspector for Windows van Download.com.
Na het installeren laten scannen. Dan zie je alle programma's die met Windows opstarten.
Kijk of er een tussen zit die verklaart waarom Mijn documenten opent.
(Het programma is altijd handig, je kunt advies vragen over de verschillende "opstarters".)
 
Je kunt het automatisch openen van My Documents uitschakelelen door het uitvoeren van <a href="http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/userinit.reg" target="_blank">deze registeraanpassing</a>.

Zet het bestandje op je bureaublad, erop dubbelklikken en met ja antwoorden op de vraag of de inhoud aan het register moet worden toegevoegd. Computer wel even opnieuw opstarten.:)
 
Helaas hij komt zo weer naar een opstart.
Heb hem helemaal gescant op virus ook niks met hijack kon ik ook niks verdachts vinden.
Zou het er aan kunnen liggen dat ik NewsLeecher weer heb geinstaleerd want als ik me goed herinderd is het daarna gekomen:shocked:

gr sjoerd
 
Kun je nog teruggaan naar een herstelpunt vóór NewsLeecher?
 
Nee helaas niet heb net vanmorgen alle herstelpunten verwijderd inverband met ruimte gebrek:eek:

Kan NewsLeecher er ook eens weer afhalen en dan kijken wat die dan doet.

gr sjoerd
 
check voor de zekerheid eens msconfig ( start//uitvoeren//typ msconfig//druk op ok//) en dan onder opstarten of daar niet toevallig mijn document automatisch gestart word.

gebruik ook eens hitmanpro of andere anti spyware om eens op spyware te scannen.
 
gebruik dan hitmanpro (en let nu op ikself) OF andere antispyware om eens een scan op spyware uit te voeren.
 
Heb al ad-aware spybot MicrosoftAntiSpyware en nog 2 anderen gebruikt niks gevonden.
Heb niet zo goede ervaring met hitpro dus die gebruik ik liever niet
 
Heb ze allebij uitgevinkt geen last meer van.
Weet je meschien ook hoe ik daar aan ben gekomen.

Zal de vraag als opgelost doen

Alemaal hartelijk dank voor het beantwoorden van mijn vraag prettige zondag verder:thumb:

gr sjoerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan