Bij opstarten doet het raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

WWWesley

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Berichten
17
Als alles geladen is (na die windowxp afbeelding enzo) , dan krijg ik dat balkje onder in de scherm niet te zien + me achtergrond en pictogrammen
Ik kan alleen nog Ctrl Alt Del doen en dan nieuwe taak uitvoeren
Hoe krijg ik het normaal weer ? :confused:
 
Probeer een bij CTRL-ALT-DEL taakbeheer te starten.

Kies dan voor "Nieuwe taak" en vul "explorer" in (zonder de ").

Als die dan wel met de startbalk in pictogrammen komt dan start windows niet volledig meer op. Dat kan verschillende oorzaken hebben, misschien dat een systeemherstel in de veilige modus dan de beste mogelijkheid is om het zonder hetinstallatie op te lossen.

M.vr.gr. Cotje
 
Probeer een bij CTRL-ALT-DEL taakbeheer te starten.

Kies dan voor "Nieuwe taak" en vul "explorer" in (zonder de ").

Als die dan wel met de startbalk in pictogrammen komt dan start windows niet volledig meer op. Dat kan verschillende oorzaken hebben, misschien dat een systeemherstel in de veilige modus dan de beste mogelijkheid is om het zonder hetinstallatie op te lossen.

M.vr.gr. Cotje

Ik heb explorer gestart maar doet niks
 
Dan zou ik proberen om in veilige modus op te starten en met systeemherstel terug te gaan naar een datum waarop alles nog wel goed werkte.
 
Als je computer nog wel opstart in veilige modus dan vraagt hij hier vanzelf om.
 
Als je systeemherstel wilt openen ga je naar (als dat kan): C:/WINDOWS/system/Restore en klik je op rstrui.exe

Of anders druk je op Ctrl+Alt+Del dan Bestanden en klik je op Nieuw taak (Uitvoeren...) en typ je rstrui.exe in en druk je op Enter of druk je op OK.

Jesse
 
En volgens mij kom je in de velige modus door Ctrl+Alt+Del te doen dan Bestanden, dan Nieuw taak (Uitvoeren...) en daar typ je msconfig en druk je op Enter of klik je op OK. Veder denk ik dat je dat zelf wel weet.

Jesse
 
als ik wil herstellen dan kan hij geen datum vinden :confused:

(hoe kan ik bij Deze Computer komen ?)
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je geen herstelpunten.
Om bij Deze Computer te komen heb je exlporer.exe nodig dus dat gaat niet lukken. explorer.exe is windows verkenner bureablad enz.... die moeten dan iets doen.

Jesse
 
RSTRUI.EXE is het herstelprogramma onder Windows XP.

--------------------------------------------------------------------------------
Start op in veilige modus(F8) en kies voor veilige modus met command prompt
-Typ:
c:\windows\system32\restore\rstrui.exe.
-Enter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan