bij opstarten MSN iedere keer uitnodiging

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Bij het opstarten van Windows Live Messenger staat er

" u heeft 1 nieuwe uitnodiging"

Als je daar op klikt is er helemaal geen uitnodiging.

Hoe los ik dit op?

Bij het opstarten van Windows Live Messenger staat er

" u heeft 1 nieuwe uitnodiging"

Als je daar op klikt is er helemaal geen uitnodiging.

Hoe los ik dit op?

Ja dat vroeg ik mij ook al af...
Bij mij is die nu weer weg, nadat ik een aantal keer op die uitnodiging heb geduwd.

Ik snap daar het probleem niet van. Dan staat dat daar toch? Je weet dan toch dat het geen uitnodiging is....?

Ik snap daar het probleem niet van. Dan staat dat daar toch? Je weet dan toch dat het geen uitnodiging is....?

Bedankt voor je enorme hulp

En als je dan wel een uitnodiging hebt?
Dit is een serieuze vraag en geen vraag zoals:
Dokter als ik hier druk heb ik pijn en de dokter zegt dan niet meer daar drukken

Nou, dan als je wel een uitnodiging hebt, staat er waarschijnlijk (2) inplaats van (1) logisch nadenken zou ik dan zeggen...?

@pilootnour5,

Beetje onlogische beredenering vind je niet?
(1) is geen uitnodiging, maar (2) wel.:rolleyes: Lijkt me eerder geen uitnodiging is ook geen popup. Kortom de vraagsteller kan hier niets mee.;)

Oke, wat met trouwens ook opeens opvalt dat als ik via Windows Live Hotmail een nieuw bericht wil maken dat er dan iedere keer in de tekst een bericht staat van een bedrijf;

Dear friend:
We are an electronic products wholesale .Our products are of high quality and low price. If you want to do business , we can offer you the most reasonable discount to make you get more profits. We are expecting for your business.

Please visit our website: http://www.egouc.com

Email: export@egouc.com

Heeft dit er iets mee te maken?

Lijkt me niet.
Klink meer dat je een foute invoegtoepassing in je browser hebt.
Windows Live Hotmail heeft dergelijke reclame niet.

Heb dit probleem ook. Is er al een oplossing voor. Vind het buitengewoon irritant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan