Bij opstarten PC alleen maar piepjes ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

tolboom

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2008
Berichten
6
Hallo,
Ik had een keer mijn pc aan en toen ik die afsloot deed hij erg traag. Ik heb hem toen de power-knop 5 á 6 seconden ingedrukt.

Sindsdien waarneer ik mijn pc opstart krijg ik niks te zien op mijn beeldscherm en ik hoor alleen maar piepjes, om de halve seconde 1 ofzo.

Dat blijft maar doorgaan.
Ik weet niet wat ik nu moet doen.
Zou iemand mij kunnen helpen?

Met vriendelijke groet, joeri
 
Ok ik heb er ff naar gekeken, het is bij mij een biep die de hele tijd doorgaat dus een powersupply of een systemboard error. Ok. Wat moet ik dan nu doen?

Met vriendelijke groet, Joeri
 
Hoi !

Powersupply betekent: probleem met de voeding.

Je zou dus een andere voeding kunnen proberen, als je die hebt liggen.

Moederbordprobleem ligt wat moeilijker.

In eerstye instantie je kast maar eens open maken, stof verwijderen, kijken of alle kabels, geheugenmodule's etc. etc. nog goed aangesloten zitten.

Helpt dat niet, en heb je weinig ervaring met PC-reparatie, zou ik hulp vragen van een kenner.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Powersupply betekent: probleem met de voeding.

Je zou dus een andere voeding kunnen proberen, als je die hebt liggen.

Moederbordprobleem ligt wat moeilijker.

In eerstye instantie je kast maar eens open maken, stof verwijderen, kijken of alle kabels, geheugenmodule's etc. etc. nog goed aangesloten zitten.

Helpt dat niet, en heb je weinig ervaring met PC-reparatie, zou ik hulp vragen van een kenner.

Greetz,

Harry.

bieberdepiep
 
Laatst bewerkt:
Ok, bedankt ik zal de pc-kast wel eventjes openmaken en schoonmaken. Als dat niet helpt ga ik wel naar een winkel of dergelijke.
Bedankt voor de reactie.

Greetz, Joeri
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan