Bij opstarten pc, opeens overclocken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had / heb een gelijkwaardig probleem met mijn ASUS p4p800 moederbord/PC.
Het is de moeite waard om te proberen:

altijd na het uitzetten vande PC voor b.v. de nacht kreeg ik dezelfde problemen als jij beschrijft. Ik schakel de PC altijd helemaal uit (via een centrale netschakelaar).Wat schetst mijn verbazing dat als ik de PC laat 'aanstaan' (welliswaar UIT, maar niet van de netspanning af), dan krijg ik geen enkel probleem meer.
Het lijkt wel of de voeding het aan het begeven is. Ik had de batterij al vervangen, en het testen kost heel veel tijd (alleen na UUUUUUREN uit te hebben gestaan kreeg ik bij het opstarten de beschreven probs), maar nu start de PC weer prima.
Ik heb op een aantal sites gelezen dat het iedere keer van de netspanning afhalen, niet echt goed is voor je voeding.

Misschien heb je er niets aan, maar misschien.....

suc6

Intussen is het probleem opgelost. Ik krijg het niet meer. Bedankt voor alle reacties.

hoi,
Toevallig heb ik net voor het eerst het zelfde probleem gehad
Ik heb met F2 gereset. Ik heb een asus p4p800 SE.
Het gebeurde trouwens na het opnieuw opstarten na een automatische opdate van windows. Kan toeval zijn maar toch wel vreemd
groet
Sidney

Intussen is het probleem opgelost. Ik krijg het niet meer. Bedankt voor alle reacties.

Ik heb het zelfde probleem ondervonden bij een vriendin. Ik lees dat je de oplossing gevonden zou hebben. Zou je deze ook willen posten, zou je haar erg mee helpen.
Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan