Bij opstarten vraagt ie telkens om netwerkwachtwoord???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Berichten
529
Even een vraag over de pc van mijn buurman, tijdens het opstarten vraagt zijn pc halverwege om een netwerkwachtwoord.....hoe kan hij dit wegkrijgen???

bvd heatseeker
 
Netwerkwachtwoord scherm verwijderen

Ga naar start en dan zoeken, type daar in *.pwl en dan zoeken, als hij pwl bestanden vindt: deze selecteren en verwijderen.

Start daarna de computer opnieuw op. Dan verschijnt als goed is voor de laatste keer het wachtwoordschermpje. Geef geen wachtwoord op, maar klik op ok. De gebruikersnaam moet je gewoon zo laten. Als je hierna nog een keer de computer opnieuw opstart, dan moet het wachtwoordschermpje weg zijn.

Bron: Tips & Handleidingen
 
okay, dank je wel....zal het doorgeven , maar jullie kennende hiero neem ik aan dat het zeker goed gaat komen!!

groeten
 
Beste mensen, helaas heeft het antwoord van roby niet het gewenste resultaat opgeleverd.....weet iemand hoe hij dit netwerk-wachtwoord wel weg kan krijgen?

mvg heatseeker
 
In eigenschappen netwerk Windows Aanmelding kiezen, dan krijgt je buur geen schermpje meer.
 
ga naar start>configscherm>netwerk>en daar windows familie verwijderen

gr. berry
 
Geplaatst door Heatseeker
Even een vraag over de pc van mijn buurman, tijdens het opstarten vraagt zijn pc halverwege om een netwerkwachtwoord.....hoe kan hij dit wegkrijgen???

bvd heatseeker

Dit is de juiste oplossing Heatseeker en die moet wel werken:
Ga naar start/instellingen/configuratiescherm/netwerk.
Daar selecteer je bij "Primaire Netwerkaanmelding" 'Windows-aanmelding'. Klik vervolgens op OK. Start tenslotte de computer opnieuw op.

En die stond ook in de link van Bennie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan