Bij opstarten windows telkens wizard nieuwe hardware gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdorpgamer

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2007
Berichten
17
Hallo iedereen,

als ik windows opstart krijg ik steeds de melding 'Wizard nieuwe hardware gevonden'.
Op zich natuurlijk niet zo'n rare melding, maar dit doet hij dus telkens als ik windows
opstart. Het betreft om mijn HID-compliant apparaat, mijn draadloze muis. De muis heb ik zelf nieuw gekocht en werkt met usb-stick en batterijen, werkt in principe meteen. Mijn vraag is of ik die melding kan uitschakelen, omdat ik waarschijnlijk heb gekozen voor ''Ja, en nu elke keer als ik een aparaat aansluit''

Alvast bedankt:)

Groetjes Jeroen
 
als dat venster weer verschijnt : even openen en de juiste optie aanvinken....
 
Hallo Jettro,

bedankt voor je snelle reactie:)
Als ik dat scherm open kan ik voor 2 opties kiezen, automatisch zoeken of zelf selecteren, maar die lijst met opties krijg ik niet meer:S

Grz Jeroen
 
Hoi !

Rechtsklikken (Deze) Computer - eigenschappen - apparaatbehher.

Kijk even waar een vraag/uitroepteken bij staat en download/installeer de juiste drivers.

Greetz,

Harry.
 
bij apparaatbeheer geen uitroeptekens, in de map HID-compliant staan er een aantal dingen dubbel, maar ik probeer het morgen opnieuw. Jullie horen van me.
Nog bedankt voor de reacties!:):thumb:
 
Het is nog niet gelukt om het scherm weg te krijgen, maar het blijkt nu dat ik nog een virus heb opgelopen..:mad: Ben bezig het virus te verwijderen. Zal zelf de software van alle apparaten opnieuw installeren, hopelijk dat dat helpt. Voor nu iedereen bedankt voor de reacties.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen Brus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan