bij sims 2, als ik opstart zwart beeld

• Onderwerp starter Onderwerp starter z.d
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

z.d

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Ik heb de sims 2 geinstalleerd maar als ik het dan wil spelen krijg ik een zwart beeld met een blauw puntje in de linkerbovenhoek, de muis doet het nog wel maar moet zoiezo de comp afsluiten want voorderest doet ie niks meer.kan iemand mij helpen? ik wil zo graag de sims 2 spelen!:confused:

Hallo,

Je hebt je vraag in de sectie Tips & Handleidingen geplaatst. Dit is echter niet de juiste sectie voor vragen. Ik zag dat je nog vrij nieuw bent op helpmij.nl, dus voor deze keer heb ik je vraag verplaatst naar de juiste sectie. Bij deze wel een vriendelijk verzoek om de volgende keer de juiste sectie te selecteren.

Mvg,

fuego
Moderator Tips & Handleidingen

En natuurlijk ook: Kan je videokaart de Sims 2 aan?

En heb je anders de laatste drivers voor je kaart?

Toen ik de sims gekocht heb had ik ook problemen bij het opstarten (zwart scherm, blijven hangen, taal veranderen naar nederlands, ...), ik heb lang moeten zoeken maar intussen werkt het spel al een half jaar perfect.

Je kan een aantal aanpassingen doen bij het opstarten van het spel, probeer eens het volgende :

Rechterkantmuis op het icoontje "sims" en eigenschappen kiezen.
Op het tabblad snelkoppeling heb je doel staan.
Hier voer je achteraan " -skip_intro" toe, wel een spatie ervoor laten.
Probeer nu het spel opnieuw te starten.

Laat je iets weten of het lukt ???

Ik kan thuis nog eens nakijken welke parameters er bij mij allemaal staan maar ik zit nu op men werk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan