Bij sommige nieuwsbrieven worden geen afbeeldingen getoond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je een voorbeeld welke afbeelding niet werkt uit deze bewuste mail?
Graag een screenshot!

Zie ook rechts onder de link waar 'wel' een plaatje getoond wordt. Opmerkelijk!!

screenshot Tweakers.png

Ik denk dat ik weet waar we het probleem moeten zoeken. En dat is dat de afbeeldingen die niet geopend worden door Tweakers als webp-bestand worden geserveerd.

Je zou bij Tweakers in het bug-forum een melding kunnen maken of ze dit via png of jpg kunnen serveren.
Ik verwacht dat dit wel met een update van Mooit wordt aangepast. Zo te zien is het gefixt in de Nieuwe Versie van Outlook, maar ik ben daar geen fan van, maar je kan het proberen.

Misschien kan Tweakers ook hun nieuwsbrief aanpassen. Ik adviseer je om je pijlen daarop richten.

Aha, Meer duidelijkheid dus. Ik ga er nog eens rustig naar kijken en ik zal jouw advies volgen en mijn pijlen gaan richten op Tweakers.

Nogmaals dank voor alle hulp en je geduld👍

En natuurlijk ook dank aan de anderen die mij geholpen hebben 👍

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Aar
Het zou best kunnen dat de linkjes die de anderen gaven ook betrekking hebben met dit probleem, maar dat het nog niet zo diep is uitgezocht tot webp-ondersteuning.

Dank voor je aanvulling....

Ik laat jullie dit nog even weten:

Ik had de kwestie bij Tweakers neergelegd met bijgevoegd de mogelijke oplossing van Aar:

“Ik denk dat ik weet waar we het probleem moeten zoeken. En dat is dat de afbeeldingen die niet geopend worden door Tweakers als webp-bestand worden geserveerd.
Je zou bij Tweakers in het bug-forum een melding kunnen maken of ze dit via png of jpg kunnen serveren”

Vandaag kreeg ik van Tweakers het volgende antwoord:
Hallo George,

De tip van de 'helpmij' -lezer lijkt mij inderdaad correct. We hebben recent wat aanpassingen gedaan in de manier hoe we die plaatjes aanbieden waardoor 'webp' plaatjes nu echt 'webp' zijn en ze niet stiekum op de achtergrond omgezet worden naar jpeg.

Welk mailprogramma gebruik je precies? Toen we hier naar keken zou het volgens ons alleen mis gaan bij safari op hele oude ipads/iphones.

Dus prima tip van Aar. Weliswaar nog niet helemaal zeker of het echt gaat werken, maar op zich heel mooi dat ze ernaar gekeken hebben. Ik zal Aar ook nog even een dm sturen...

Die laatste alinea is jouw bericht, of van Tweakers? Zet het voortaan even in het forum tussen quotes, om onderscheid te maken.

Maar leuk dat ze gereageerd hebben. Ik ben wel even benieuwd van wie je die reactie kreeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan