Bij sommige nieuwsbrieven worden geen afbeeldingen getoond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, goed gevonden en deels ook vergelijkbaar. Hij heeft het wel over grijze vlakken, bij mij dus witte met tekst. En het speelt zich af met Windows 8 in 2014!

Dus iets vergelijkbaars komt voor, maar we hebben er niet veel aan denk ik. En... wat je zegt: je krijgt dus geen antwoorden...

Linkje gezien?

Ik vond ook nog deze link:
Maar ... rommelen in het register vind ik een beetje eng en het gaat ook over outlook 2010 of 2013. Dus klopt het allemaal wel!

Heb je al gedaan wat achter mijn linkje stond? Deel die HTML eens.

Sorry,
Het wordt mij allemaal te ingewikkeld. Ik geef het denk ik maar op. Nogmaals, zo'n probleem is het nou ook weer niet.
Tenzij iemand nog een gouden tip heeft, wil ik iedereen bedanken die mij geholpen heeft het probleem(pje) op te lossen.

Wat lukt er niet met mijn gegeven linkje?

In Microsoft Outlook, double-click to open an email. You’ll see an “Actions” menu under the “Message” tab. Click on that menu and select the “Other Actions,” then click on “View Source” to see the HTML code.
Lukt het zo wel?

Beste Senso,

ijk deze is ook leuk en dan krijg je verder geen antwoorden.
Newsletter images not showing in Outlook.com or Office 365 web access

Ik begrijp het niet. Ik had je ook uitgebreid hierop geantwoord!! maar kan het niet meer terugzien. Wat doe ik fout?

In het kort kwam het erop neer dat het een anderssoortige foutmelding was en het ging over windows 8 in 2013.

Het probleem snap ik ergens wel, denk ik: Tunnelvisie! 👀

Ik lees dat het bestand dan op een andere server staat, 'gehost' wordt???
Aar die heeft er verstand van. Klik eens in dergelijke mails op reply.

Heel internet staat vol van dit probleem al sinds 2014!

This is still happening and here are a few clues:
  • if you click on 'answer' to the email where the images are not displayed (for instance aliexpress newsletter) then the image are correctly displayed in the new message.
  • it looks like the images that cause problem are hosted on an another site than the one sending the email: in the case of aliexpress, the mail comes from aliexpress.com but the images are hosted on https://ae01.alicdn.com
  • these email are correctly displayed in outlook for android
  • these emails are correctly displayed on outlook.office.com once you have added the sender to the list of authorized sender
  • aliexpress.com and ae01.alicdn.com are both marked as valid sender in the spam parameters

• Leuk
Waarderingen: Aar
Wat lukt er niet met mijn gegeven linkje?
Beste Aar,
Sorry, ik heb geloof ik niet steeds gereageerd op je vragen. Maar op basis van onderstaande uitleg kan ik echt geen Acties/Andere Acties vinden. Kan het zijn dat het in 365 toch anders ingericht is?

Bovendien had ik aangegeven het maar op te geven, het wordt mij allemaal een beetje te ingewikkeld...

Nogmaals dank voor je hulp...

Hoe bekijk ik de HTML in Outlook?​

Dubbelklik in Microsoft Outlook om een e-mail te openen. U ziet een menu 'Acties' onder het tabblad 'Bericht'. Klik op dat menu en selecteer 'Andere acties' en klik vervolgens op 'Bron weergeven' om de HTML-code te bekijken.

Ongeacht welke standaardteksteditor u gebruikt, wordt het HTML-bestand geopend als een .txt-bestand.

Ik heb het gevonden: [...] - Acties > Andere acties > Bron weergeven.
1722534140400.png
Het is een flinke lap aan HTML-code.
En deel die dan bij voorkeur even op Pastebin.com. Laat even een screenshot hier zien van welke afbeeldingen niet werken.

Ik heb mij suf gezocht, maar ik lijk toch echt een ander ljjstje te hebben dan jij:
En komt dus geen keuze 'acties' (zie screendump) in voor. Kan het toch niet zijn dat je een andere versie hebt? Ik zag wel in Outlook.com iets met 'acties', maar ja we hebben het over de meest recente versie van Microsoft 365 (Outlook)!!

Bijlagen

• Rijtje zonder optie Acties.png
    Rijtje zonder optie Acties.png
    139 KB · Weergaven: 5
Mail openen door erop te dubbelklikken, en dan mijn screenshot nogmaals te zien.

Ik heb mij suf gezocht, maar ik lijk toch echt een ander ljjstje te hebben dan jij:
En komt dus geen keuze 'acties' (zie screendump) in voor. Kan het toch niet zijn dat je een andere versie hebt? Ik zag wel in Outlook.com iets met 'acties', maar ja we hebben het over de meest recente versie van Microsoft 365 (Outlook)!!
Mail openen door erop te dubbelklikken, en dan mijn screenshot nogmaals te zien.
Het wil maar niet matchen, als ik het menu (drie bolletjes) klik, krijg ik dit te zien:
Maar gewoon opgeven denk ik. Misschien komt het met een of andere update wel weer goed. Is klein leed....

Bijlagen

• menuutje met drie bolletjes.png
    menuutje met drie bolletjes.png
    11,1 KB · Weergaven: 6
Het wil maar niet matchen, als ik het menu (drie bolletjes) klik, krijg ik dit te zien:
Maar gewoon opgeven denk ik. Misschien komt het met een of andere update wel weer goed. Is klein leed....
Ik wil niet vervelend zijn, maar je kijkt echt niet goed naar mijn screenshot.

En ja, Outlook is een doolhof. Eigenlijk zou ik Thunderbird moeten gebruiken.

Een misverstand!!!

Waar zat nou het misverstand! Ik keek steeds naar het ‘klassieke’ lint, wat ik al jaren gebruik, waar dus het menu (de bolletjes) niet bij getoond wordt.

Bekijk bijlage 379354

Maar jij hebt als instelling het vereenvoudigd lint en dan dus wel! Op zich wel verwarrend!

vereenvoudigd lint.png

Ik heb een stukje code gekopieerd, maar wat ik zie is dat het ‘ogenschijnlijk’ een gewone jpg is. Maar wellicht zie je er meer in?

Bekijk bijlage 379356

Ik heb ook het bronbestand, maar weet even niet hoe ik dat bij kan voegen?

Die HTML-code mag je op Pastebin.com plaatsen, en die link hier delen.
Of een textbestand als bijlage hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan