Hallo,
Ik heb net mijn pc geherinstalleerd en nu krijg ik voor de 2e keer bij start pc een schermpje met de melding:
In Antimalware Service Executable is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
Inhoud foutenrapport twee bestanden:
C:\Documents and Settings\Dreunoud\Local Settings\Temp\WERf9a5.dir00\MsMpEng.exe.mdmp
C:\Documents and Settings\Dreunoud\Local Settings\Temp\WERf9a5.dir00\appcompat.txt
Daaronder o.a.:
Handtekening van fout:
szAppname:MsMpEng.exe.mdmp
szAppVer:2.0.6212.0
szModName: unknown
szModVer: 0.0.0.0
offset: 0fab0783
Ik heb AntiMalwarebytes (heeft dit programma er iets mee te maken?) en MS Essentials geinstalleerd als anti-spyware.(plus Anti-virus: AVG).
Omdat ik de laatste tijd vaker problemen heb met deze pc (ik heb er 2), o.a. netwerkverbindingsconflicten als ik firewall (PC-Tools) installeer, stel ik mede daarom deze vraag.
Iets intuitiefs zegt mij, dat het te maken kan hebben met dat ik een deel van mijn C-schijf (partitie) bij herinstallatie niet meer meegeinstalleerd krijg.
Dus dat ik een schijf heb van 80 GB, maar er maar 55 GB wordt geherinstalleerd.
En dat er nu signalen/fouten komen, doordat op die ander 25GB nog programma's staan, die niet zijn schoongemaakt.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
NB: bij aanklikken IE opnieuw een dergelijk bericht.
Nu met:
C:\DOCUME~1\Dreunoud\LOCALS~1\Temp\WERa042.dir00\MsMpEng.exe.mdmp
C:\DOCUME~1\Dreunoud\LOCALS~1\Temp\WERa042.dir00\appcompat.txt
Handtekening van fout:
szAppName : MsMpEng.exe szAppVer : 2.0.6212.0 szModName : unknown
szModVer : 0.0.0.0 offset : 01670789
Ik heb net mijn pc geherinstalleerd en nu krijg ik voor de 2e keer bij start pc een schermpje met de melding:
In Antimalware Service Executable is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
Inhoud foutenrapport twee bestanden:
C:\Documents and Settings\Dreunoud\Local Settings\Temp\WERf9a5.dir00\MsMpEng.exe.mdmp
C:\Documents and Settings\Dreunoud\Local Settings\Temp\WERf9a5.dir00\appcompat.txt
Daaronder o.a.:
Handtekening van fout:
szAppname:MsMpEng.exe.mdmp
szAppVer:2.0.6212.0
szModName: unknown
szModVer: 0.0.0.0
offset: 0fab0783
Ik heb AntiMalwarebytes (heeft dit programma er iets mee te maken?) en MS Essentials geinstalleerd als anti-spyware.(plus Anti-virus: AVG).
Omdat ik de laatste tijd vaker problemen heb met deze pc (ik heb er 2), o.a. netwerkverbindingsconflicten als ik firewall (PC-Tools) installeer, stel ik mede daarom deze vraag.
Iets intuitiefs zegt mij, dat het te maken kan hebben met dat ik een deel van mijn C-schijf (partitie) bij herinstallatie niet meer meegeinstalleerd krijg.
Dus dat ik een schijf heb van 80 GB, maar er maar 55 GB wordt geherinstalleerd.
En dat er nu signalen/fouten komen, doordat op die ander 25GB nog programma's staan, die niet zijn schoongemaakt.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
NB: bij aanklikken IE opnieuw een dergelijk bericht.
Nu met:
C:\DOCUME~1\Dreunoud\LOCALS~1\Temp\WERa042.dir00\MsMpEng.exe.mdmp
C:\DOCUME~1\Dreunoud\LOCALS~1\Temp\WERa042.dir00\appcompat.txt
Handtekening van fout:
szAppName : MsMpEng.exe szAppVer : 2.0.6212.0 szModName : unknown
szModVer : 0.0.0.0 offset : 01670789
Laatst bewerkt: