bij tk websites niks te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

rb10

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2005
Berichten
28
mijn probleem is nu dat als ik een website wil bekijken met het domein naam TK dan zoek hij hem wel en komt er onder in beeld wel te staan gereed maar dan zie ik helemaal niks behalve een wit pagina,terwijl de site gewoon wel online zijn? wie kan mij helpen
 
Misschien klik je die reclamebanners van .tk te snel weg. Als je dat doet laad de pagina niet;)
 
Laatst bewerkt:
welke browser ?ik gebruik IExplorer
reclame? ik zie helemaal niks wat ik kan wegklikken is gewoon blanco veld
 
ik heb nu 3 andere browsers gebruikt netscape8.0 opera en mozillafirefox en doet geen van allen
ik heb hier een paar sites waar ik niks van kan zien
ik snap er nu helemaal niks meer van mss zijn deze site dan wel niet online want ik had namelijk net wel een met tk domein en die deed wel
willen jullie mss ff kijken of ze wel/niet online zijn
http://www.karpers.tk/
http://www.hoogeveenb1.tk/
http://www.karpervissu.tk/

ps dit is geen reklame voor mij hoor kan namelijk nie eens een site maken :D
 
Doen het bij mij allemaal.
Je beveiliging niet te strak staan??
 
als ik bij extra-intenetoptie-beveiliging
staat balkje op normaal stand
als ik dan naar beneden ga op laag of zeer laag zet krijg ik een kruis in beeld met tekst dat ik niet lager kan als normaal
 
nou zou het niet weten als dat wel zo was was het voor mij ook niet zo moeilijk
 
los dit probleem dan ook voor mij op ipv mij tewijzen dat ik niet 2 keer zelfde vraag moet mag stellen terwijl ik alleen maar wilde aangeven dat ik het voor iedereen duidelijk is wat het probleem is ik vroeg trouwens naar de instellingen
 
Er is ook nog zoiets als een Help knop!kan je het lezen!


En
Ik ga niet meer meedenken als je begrijpt wat ik bedoel.
 
ik ga niet meer nadenken waar slaat dat nu weer op d8 hier forum om elkaar te helpen


helpknop?
waar is die dan
owja heb hier iets dat onder aan pagina komt testaan
mss hebben jullie daar wat aan een screen shot van tekst onderaan pagina
 
Heb het zelf gevonden!
klik op norton internet security (deze vindt je met het logo van een wereldbol rechts onder in je balk) daarin klik je op 'status en instellingen' (onderdel norton internet security) en daarklik je op 'reclame onderdrukken' en dan uitschakelen...
 
nou allereerst bedankt maar ik heb geen Norton internet security maar ik heb mijn probleem zonet gevonden via de firefox browser toen ik javascript uitzette deed ineens die TK sites wel
nu nog ff zoeken hoe ikdie in IE uitzet
 
java

ik heb het zelfde probleem maar uitzetten van java maakt bij mij niks uit. ook de persoonlijke firewall uitzetten in norton maar niet uit.
wat nu???
ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit.
bij donald duck bijvoorbeeld als ik een spel wil spelen krijg ik deze mededeling:
ondersteuning van java uitgeschakeld of niet geactiveerd is in je browser

wie weet nog raad?

groeten, petra
 
ik heb hetzelfde probleem met de tk sites.

Gewoon blanco pagina's

hoe los je dit op
 
hoi de juiste oplossing weet ik niet maar ik heb nu IEplorer nu ook mozilla firfox als ik bij die bij OPTIES ,JAVASCRIPT uitklik zie ik de pagina wel normaal
 
ja klopt dit werkt wel


maar dit laat nog steeds niet alle links die in een nieuw venster worden geopend niet zien.

Link = php link
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan