Bij uploaden verandert het lettertype en is de achtergrond wit geworden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Ik ben een beetje ervaring aan het op doen met homepage's en heb er ook één in beheer gekregen.

Ik heb via FlashFXP alles naar binnen gehaald zodat ik er een kopie van heb. Ik heb de pagina's die ik wilde bewerken via dreamweaver bewerkt wat prima ging, maar nu ik weer via FlashFXP een pagina upload is de achtergrond in eens wit en het lettertype standaard.

Wat doe ik fout?

Dan heb je iets niet geupd.
Al je homepage files dienen op je comp in één map te zitten.
Alles van de map uppen.

URL?
:cool:

Ik heb alles van die site in 1 map, maar ik heb maar 1 pagina hoeven te veranderen.

Ik heb het upload prgramma wel ergens anders staan, maar neem aan dat dat geen probleem is.

Ik heb net geprobeerd door alles opnieuw te uploaden, maar dat maakt niets uit.

Als je bij agenda kijkt, dan is de achtergrond helemaal wit terwijl als ik de oude er op zet weer grijs is.

In Dreamweaver bewerk ik de boel en plaats het weer op de hardeschijf. Als ik de pagina daar open id die ook goed, maar upload ik hem, dan is er ineens een standaart lettertype en een witte achtergrond.

Ja, maar
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/lodewijk.css">
staat niet op alle pagina's in de head.

Ik snap het niet helemaal, ik heb de site's binnen gehaald en heb alleen de tekst aangepast en weer geupload.

Ik heb net de oude pagina terug gezet.

Staat het daar dan wel in?

"agenda"

Ik keek net naar de pagina die niet goed op de website kwam, maar op de harde schijf dat dat stukje HTML er wel bij.

Ja
css/lodewijk.css
staat in agenda, ik kan het downloaden.
De achtergrondkleur is BACKGROUND-COLOR: #808080; grijs dus.
Lettertype comic sans ms is te zien.

En paar keer F5 of je temp intenet files legen.
Mogelijk dat je dan de nieuwe pagina wel ziet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan