• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bij vert.zoeken ook opmaak meenemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tfischer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
Hallo,
Ik ben bezig dmv de functie vert.zoeken gegevens automatisch te kopieren van het ene werkblad naar het andere.
Nu lukt dit prima met de tekst in het betreffende veld.
Maar nu zou ik ook graag de opmaak (kleur vd cel en kleur letters) van de betreffende cel mee willen kopieren.

Ik gebruik nu onderstaande formule:
=ALS(H41="";"-";VERT.ZOEKEN(D41;'Werk overzicht'!$A$1:$E$1344;5;ONWAAR))

Hoe kan ik de opmaak ook automatisch kopieren?

Met een formule zal het niet lukken.
In bijgevoegd bestand zit in cel D41 een datavalidatie.
Als je een keuze maakt, krijgt de cel ernaast de opmaak van cel in de E-kolom op de bijbehorende regel.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Beste Roncancio,
Dat is niet helemaal wat ik bedoel.
Met bijgevoegde document hoop ik het iets duidelijker te kunnen maken.
Op werkblad werkoverzicht staan alle invul mogelijkheden die ik met behulp van een code kopier naar het werkblad basis wk.
In de kolom H en M op werkblad basis wk kan ik de code in kolom D van werkblad werkoverzicht invullen zodat hij automatisch de tekst van kolom E uit werkblad werkoverzicht kopieert naar kolom E of J van werkblad basis wk.
De tekst kopieert hij nu prima maar ik zou graag willen dat ook de opmaak (dus cel kleur en tekst kleur) mee zou nemen.
Nu heb ik met voorwaardelijke opmaak voor elkaar gekregen wat mijn bedoeling was maar dan ben je beperkt tot 3 keuzes.

Is er een mogelijkheid dat hij standaard de opmaak van alle cellen mee neemt???

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan