Bij verwijderen van pagina uit pdf bestand vermindert de grote van het bestandniet

• Onderwerp starter Onderwerp starter loic
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

loic

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2004
Hoi,

Ik heb een PDF bestand. Ik wil deze opsplitsen in verschillende hoofdstukken, maar het lukt niet. Ik verwijder de pagina,s die ik niet wil hebben, maar de bestandsgrote blijft 11 mb. Probeer maar eens. Download de file en verwijder alle pagina's behalve 1. Als je hem op slaat dan is hij nog steeds 11 mb terwijl je 339 pagina's verwijdert heb. Ik snap er niks van. Iemand een oplossing? Ik werk met Adobe acrobatic professional 6.0 met windows XP.

http://www.lanti.nl/pdf/23456781516.pdf

Als je dit bestand waarin het gemaakt is en daar de pagina's verwijderd en dan terug een pdf maakt dan zal de grootte zich wel aanpassen.

Bedankt voor je antwoord. Helaas heb ik het origineel niet. Ik heb wel geprobeerd het te exporteren en dan importeren, maar dit werkte ook niet.

Als je in de verkenner eens op f5 drukt (vernieuwen) verandert dan de grootte niet?

Ik heb het opgespiltst in 9 stukken. Elk met een ander hoofdstuk. Ik heb zelfs ondertussen 3 keer opnieuwe opgestart en f5 gerpobeerd, maar alles blijft 11.6 mb

Die opsplitsing zijn nu aparte bestanden???

is het totaal van die bestanden 11 of welk bestand?

elk bestand is 11.6 mb en bij elkaar zo'n 108. Voor de volledigheid:

het bestand (zie boven) is 11.6 MB
Ik splits het bestand in 9 stukken door middel van het verwijderen van pagina's wat logischer wijs bijelkaar 11.6 mb moet zijn.
Toch is elke bestand 11.6 mb wat betekend dat de bestanden niet kleiner worden als ik pagina's weg haal. Totaal van de 9 stukken is zo'n 109 in plaats van de verwachtte 11.6 MB

Laatst bewerkt:
Ik weet nu niet hoe het juist werkt met het berekenen van de bestandsgrootte met pdf?
Ik weet wel als je het originele moet hebben en je verdeeld dan dan zou de grootte moeten verkleinen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan