bij verzenden mail, word steeds om digitale handtekening gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cortrans

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Berichten
172
hoi,

Ik gebruik Windows Live Mail, op een Windows 7 laptop, al tijden naar volle tevredenheid. Sinds een tijdje komt elke keer als ik een mail wil verzenden, het bericht dat ik een digitale handtekening (die ik uiteraard niet heb) moet gebruiken. Dit is wel te omzeilen door elke keer bij "opties" te klikken op "digitale handtekening", waarna hij "uit" gaat. Ergens staat deze optie dus aan, echter als ik bij het menu kijkt staat hij op standaard uit. Hij zou dus helemaal niet om deze handtekening mogen vragen bij het verzenden. Hoe kan ik dit definitief uitschakelen??? Wie weet de oplossing???
Gr. Cor
 
Mhh listig het enige wat ik me kan bedenken.
Kijk in Windows Live Mail bij Opties, dan beveiligingsopties, dan tab beveiliging hoe de vinkjes daar staan. Normaal zet je geen vinkje voor een digitale handtekening toevoegen. Maar misschien heb je daar in de buurt nog wel iets anders ingesteld dat een digitale ID vereist. Is er nog iets in te stellen.

Kijk hier eens even naar ter ondersteuning. Wellicht zit er daar iets niet goed.

WLM handtekening.JPG
 
Mhh listig het enige wat ik me kan bedenken.
Kijk in Windows Live Mail bij Opties, dan beveiligingsopties, dan tab beveiliging hoe de vinkjes daar staan. Normaal zet je geen vinkje voor een digitale handtekening toevoegen. Maar misschien heb je daar in de buurt nog wel iets anders ingesteld dat een digitale ID vereist. Is er nog iets in te stellen.

Kijk hier eens even naar ter ondersteuning. Wellicht zit er daar iets niet goed.

Bekijk bijlage 176938

Nee, hier staat niets aangevinkt, daarom dus.....
 
Dat is dan jammer. Ik dacht dat het dat wel kon zijn, maar nu je dit hebt gecontroleerd is dit nu niet het geval. Vreemd.

Sinds wanneer heb je dit dan. Is dit al heel lang. Is er iets met certificaten of zo. Ik zie zo ook even de oplossing niet in dat geval.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan