Cortrans
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2009
- Berichten
- 172
hoi,
Ik gebruik Windows Live Mail, op een Windows 7 laptop, al tijden naar volle tevredenheid. Sinds een tijdje komt elke keer als ik een mail wil verzenden, het bericht dat ik een digitale handtekening (die ik uiteraard niet heb) moet gebruiken. Dit is wel te omzeilen door elke keer bij "opties" te klikken op "digitale handtekening", waarna hij "uit" gaat. Ergens staat deze optie dus aan, echter als ik bij het menu kijkt staat hij op standaard uit. Hij zou dus helemaal niet om deze handtekening mogen vragen bij het verzenden. Hoe kan ik dit definitief uitschakelen??? Wie weet de oplossing???
Gr. Cor
Ik gebruik Windows Live Mail, op een Windows 7 laptop, al tijden naar volle tevredenheid. Sinds een tijdje komt elke keer als ik een mail wil verzenden, het bericht dat ik een digitale handtekening (die ik uiteraard niet heb) moet gebruiken. Dit is wel te omzeilen door elke keer bij "opties" te klikken op "digitale handtekening", waarna hij "uit" gaat. Ergens staat deze optie dus aan, echter als ik bij het menu kijkt staat hij op standaard uit. Hij zou dus helemaal niet om deze handtekening mogen vragen bij het verzenden. Hoe kan ik dit definitief uitschakelen??? Wie weet de oplossing???
Gr. Cor