Bij vrijwel alle software 'Werkt niet meer'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mozz87

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2011
Berichten
8
Hallo allemaal,

Mijn laptop geeft bij 9 van de 10 programma's aan '..... werkt niet meer'. Voorbeelden van die programma's zijn: Camtasia, CorelDraw, Lenovo System Update.
Mijn laptop:
- Lenovo Y510P Intel i7-4700MQ, 8gb, 1TB, GF GT755M
- is net terug van een reparatie (officieel reparatiecentrum)
- is na de reparatie ook één keer heel heet geworden
- is ook soms heel traag
- mijn schijf is bijna altijd 100% in gebruik (als ik in taakbeheer kijk)

Ben erg benieuwd wat jullie voor oplossingen hebben. Ben ook al flink aan het googlen geweest, maar geen passende oplossing gevonden. En het vervelende is ook dat ik soms geen drivers/software kan installeren omdat hij dan ook weer aangeeft dat het niet meer werkt.

Alvast bedankt voor jullie reacties,
Nielsschijf2.pngCamtasia studio.png
 
:D Heh da's een echte paradox op die manier vraag stellen ''Ben erg benieuwd wat jullie voor oplossingen ( voor mijn probleem bedoel je ?? :D ) hebben'' maar van tevoren geef je aan duidelijk dat je oplossingen rond ( Internet ?? ) opgezocht hebt, en dat oplossingen niet zijn ..??:d??
Okey dan volgende voorstel dat je proberen kan is : -> en ALS die niet helpt enige oplossing is dat je windows HER-installeren moet als je die nog kan ..

Van tevoren ALLE activiteiten in je PC ( lees-absoluut ALLES ( ! ) moet je afsluiten antivirus/mailsysteem enz..enz en rest alles enz.. zodat niets draaiend en actief meer is ...

Open je TaakBeheer en laat je die aan staan, Open maar CCleaner via taak-beheer kan je dat ook ( kijk even CCleaner screenshot ! ) en laat die ook aan staan, in taak-beheer sluit Explorer of ander browser uit, zorg maar wel dat je allebei vensters op elk moment gebruiken kan en randje van een dat zichtbaar onder of boven andere is, nadat je browser afgesloten hebt via CCleaner schoonmaken kan je beginnen ...
ScreenShot005.jpg
Na schoonmaken in taak beheer kan je nu weer jouw browser opstarten door op bestand en nieuwe taak uitvoeren te gebruiken, bij nieuwe taak tuurlijk je moet Explorer intyppen en enter vervolgens ..

Nu kan je weer nog eens standaard C:\ schijf opruiming uitvoeren wink maar daar op je eigen smaak wat je wil dat opgeruimd moet worden (bij mijzelf vinkt ik altijd alles aan )
vervolgens kan je even via Defraggler ( broer van CCleaner ! ) jouw C:\schijf de fragmenteren, maar dit de fragmenteert je alleen maar wat ge-de-fragmenteert moet worden ( kijk onder Defraggler GIF-plaatje ! ) en geen hele PC dat is ook nooit nodig geweest !..
53b019f6aa65f-DEFRG_%21.gif

Na de fragmentatie draai maar Ainvo Memory Cleaner ( gratis is ! ) om even ook jouw PC geheugens op te beetje schonen, dit duurt second of twee ongv. en vervolgens uiteindelijk draai maar nu AdwCleaner en mocht hij wat gevonden hebben zal je sowieso PC na opschonen HER-starten moeten, maar voordat je op ook opschonen bij Adwcleaner klikt kijk liefst eerst alles wat hij gevonden had, zodat je UIT-vinken kan iets wat jij niet wil dat verwijdert word ...
En That's It !, .... zoals ik zei mocht jouw probleem op die manier niet opgelost is, dan je windows her-installeren moet vermoed ik helaas ...
 
Laatst bewerkt:
Wanneer hij net terug is van het reparatiecentrum heb ik maar één advies: Meteen terug naar het reparatiecentrum.

Ook op een reparatie heb je garantie en na een reparatie mag je verwachten dat hij weer zonder problemen werkt.
 
:eek: Waar staat dat net terug van reparatie is ????? ( weer heb ik verkeerde bril :( ) is het net verschenen of ik heb die niet opgelet :D :eek:
--------------
dus ALS maar ook zo is niets moet je doen ! maar terug naar degene wie reparatie uitgevoerd heeft ...:(
 
Laatst bewerkt:
@royonix: Wat is dat voor progje?? Waar je die gele bol in beweegt.
 
@Royonix,

- is net terug van een reparatie (officieel reparatiecentrum)

@Mavaros,

Staat in de titelbalk van het venster. Piriform Defraggler, een defragmentatie programma.
 
Mijn laptop:
- Lenovo Y510P Intel i7-4700MQ, 8gb, 1TB, GF GT755M
- is net terug van een reparatie (officieel reparatiecentrum)
- is na de reparatie ook één keer heel heet geworden
- is ook soms heel traag
- mijn schijf is bijna altijd 100% in gebruik (als ik in taakbeheer kijk)
 
Bedankt voor de reacties!
@ROYONIX: Haha, ja, de oplossingen die ik hier lees, zijn toch altijd een stuk beter dan dat ik zelf (uren) aan het uitvogelen ben geweest! Ga jouw advies opvolgen. Ik hoop niet op het opnieuw installeren van mijn Windows (gaat om Windows 8 btw).
@gast0158: Heb ik ook aan zitten denken, maar helaas heb ik deze laptop nodig voor mijn werk. Maar als de oplossing van Royonix niet werkt, dan moet dat maar inderdaad.
 
Ik bedoelde inderdaad het programma waarmee je met die bol dingen kan verduidelijken. :p

TS: Ga toch maar terug naar de reperateur, wanneer je zaken hebt uit kunnen sluiten en je fouten blijft houden. Waarschijnlijk werkt alles weer prima na een herinstallatie, maar dat is toch ook wel de taak van de reparateur.

edit: Kan je nogeens een plaatje posten waarin je je schijfgebruik van hoog naar laag hebt staan? Het eerste plaatje geeft te weinig info.
 
Laatst bewerkt:
Kan het zijn dat er de update van windows 8 naar 8.1 heeft plaatsgevonden?
Toen ik dat hier deed werkte heel veel software niet meer en moest ik die opnieuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan