Bij "windows wordt gestart" blijft pc hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavaro

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2005
Nadat ik het ene accout heb afgemeld en het andere account wilde aanmelden werd het beeldscherm zwart.
Bij opnieuw opstarten van windows XP krijg ik eerst de reclame van fujitsu , daarna het XP scherm met de bewegende blauwe rondjes, en daarna een blauw scherm met "windows is aan het opstarten. Het scherm met de gebruikersaccounts verschijn niet. Ik heb al met de recovery cd het systeem geprobeert te repareren maar zonder resultaat.De helpdesk zegt dat ik XP er opnieuw moet opzetten,dus formatteren. Heb chkdsk /p ook al uitgevoerd.

Met F8 indrukken bij het opstarten kom ik ook niet in de veilige modus, ik zie dan alleen maar de Boot volgorde.

Heeft iemand een andere suggestie???? en wie wil mij helpen omgeving Houten

Laatst bewerkt:
Hoi !

Heb je alleen een restore-CD ?

Dan ben ik bang dat je de raad van de helpdesk moet opvolgen.

Of: leen ergens een originele Windows-CD, start daar van op, ga naar de reparatie-console, kies de juiste Windows-installatie (meestal:1), geef je admin. password of enter, en trommel achter de prompt:

Fixboot enter

EXIT.

Nu zou je PC weer gewoon op moeten starten als het meezit1

Succes,

Harry.

Laatst bewerkt:
Opgelost

Probleem verholpen,Helpdesk niet vakkundig .

Computer gestart en weer uitgezet toen het XP logo verscheen. Computer weer aangezet en kon toen vanuit de veilige modus met netwerkverbindingen opstarten, De computer dacht dat ik verkeerd had afgesloten.
Alles werkte in de veilige modus. Ben naar systeemwerkset gegaan en toen naar systeemherstel. Datum van twee weken geleden aangeklikt en het programma zijn werk laten doen. Opnieuw opgestart en.....voila hij doet het weer. Wat mij opvalt is dat de helpdesks wel heel snel roepen van : zet XP er maar opnieuw op.

Slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan