Bij zoeken in 'alle mappen' wordt niet gezocht in Opslagmappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

arttocreate

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2015
Berichten
2
Ik werk met windows Live mail 2011.

Ik zoek een bepaalde mail door middel van het intoetsen van een unieke woord in het venster zoeken naar bericht.
Vervolgens ga ik naar zoeken in alle mail.

Mijn mail komt NIET tevoorschijn

Vervolgens ga ik zoeken in de map verwijderde items die zich bevindt in de opslagmappen en dan komt de mail wel te voorschijn.

Vraag: hoe zorg ik dat de zoekopdracht ALLE MAPPEN doorzoekt, dus ook de opslagmappen.

marieke habes
 
Wat je bedoelt is dat er mail staat in archiefmappen en die worden niet doorzocht als je vanuit je mailbox gaat zoeken.

Dat klopt volgens mij gewoon: Je zoekt óf door 1 mailbox (niet eens alle mailboxen tegelijk, in het geval je meerdere mailboxen tegelijk onderhoudt in WLM) óf door een archief.
[In feite zou je dus een archief als een aparte mailbox kunnen zien.]

Wacht af wat anderen hier over evt. nog te melden hebben, maar zo werkt het (bijv.) in Outlook ook. Niet voor niets heeft (bijv.) Outlook Zoekmappen die altijd per mailbox zijn, dus niet overstijgend voor alle (geopende/gekoppelde) mailboxen.

Tijs.
 
opslagmappen

Beste Thijs,

Bedankt voor je reactie, hoera, gebeurt niet vaak....


Dus als ik jou goed begrijp zijn alle mappen die onder het kopje 'opslagmappen' staan, niet te bereiken via de zoekfuntie van outlook.
Jij noemt ze archiefmappen vandaar mijn verwarring??


Bijlage van prinstcreen zie onder
 

Bijlagen

  • opslagmappen1.jpg
    opslagmappen1.jpg
    45,7 KB · Weergaven: 32
Archiefmappen (zoals Outlook ze noemt) is hetzelfde als wat jij opslagmappen noemt, in de sfeer dat ze precies dezelfde functie hebben: Kun je naar auto-archiveren, kun je mailtjes naar kopiëren/verplaatsen etc.
Is een bestand/map lokaal op je computer.

Na deze toelichting, mijn verhaal van posting #2 blijft staan.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan