Bij zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric_Daleboudt

Kascommissielid
Lid geworden
6 aug 2001
Als ik op zoeken klik:

Ik zie wel het hondje, maar verder is het een mooi leeg blauw vak.

In configuratiescherm krijg je bij gebruikers een mooi leeg scherm.

Is dit een bekend probleem van XP

Eric.

P.S. trad op na het verwijderen van 116 infecties bij een vriendelijke jongen.

Zie dat de titel van het bericht ook niet in de thread staat.

Laatst bewerkt:
geen bekend probleem bij mij.
Ik ben het nog nooit tegen gekomen.

Als deze vensters echt helemaal (of vrijwel) leeg zijn, dan is er meer aan de hand. 116 infecties (Spyware,virussen, wormen, trojans?) is wel erg veel. Een HijackThis-Log plaatsen kan uitkomst bieden. Geef wel aan wat er aan de hand is zodat de mensen op het Anti Spyware Offensief zich een goed beeld kunnen vormen omtrend dit probleem.

Succes :)

Laatst bewerkt:
Het HijackThis log

Het HijackThis log van voor de schoonmaak staat nog op zijn PC.

Denk alleen dat dat niet veel zin heeft.

Denk jij (l.slaats) dan dat er nog wat te redden valt ?

Ik heb er 2000 op gezet (als nu eerste systeem) en gezegd dat als hij dat wil hij maar een officiële versie van XP moet kopen en die in de zelfde map installeren.

Dit was zo gammel als ik nog nooit gezien heb. Hij zegt dat automatisch updaten aan staat, alleen geen recente update te vinden.

Ik heb geen zin verder te helpen om illegale software aan de praat te krijgen.

Eric.

P.S. Het waren virussen, trojan horses, en spyware. Zag er een mooie bij. Hete zoiets als Blokeer van melding firewal staat uit. En dat gekke ding doet het nog ook, want na verwijdering zei hij je firewall staat uit.

Laatst bewerkt:
Re: Het HijackThis log

Geplaatst door Eric_Daleboudt
Het HijackThis log van voor de schoonmaak staat nog op zijn PC.

Denk alleen dat dat niet veel zin heeft.

Denk jij (l.slaats) dan dat er nog wat te redden valt ?

Ik heb er 2000 op gezet (als nu eerste systeem) en gezegd dat als hij dat wil hij maar een officiële versie van XP moet kopen en die in de zelfde map installeren.

Dit was zo gammel als ik nog nooit gezien heb. Hij zegt dat automatisch updaten aan staat, alleen geen recente update te vinden

Hoi Eric.

Als het systeem zo onstabiel is geworden, formateer dan het hele systeem en voer dan een schone installatie uit. Het liefs (aanbevolen) met een legale CD van Windows. Met illegale software blijf je in cirkel ronddraaien waar je op een gegeven moment niet meer uitkomt vooral omdat microsoft steeds meer de duimschroeven aandraaid wat betreft illegale software, update's e.d.

Succes :)

Dat is niet nodig

Hij draait nu probleemloos in Win2K.

Maar als hij XP wil, zal hij dus een legale versie moeten kopen.

Het kan best zijn dat zijn buurman, die de PC geinstallerd heeft, trucjes kent om de validering te omzeilen. Maar het zijn niet de goede, want allerlei dingen werken niet meer goed.

En zoals ik al zei daar verdoe ik mijn tijd niet mee.

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan