bijkomende informatie weg doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Youri

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Hallo,

ik werk met windows xp pro.
Telkens ik op start druk en dan op "alle programma's", krijg ik telkens de melding:

Sommige onderdelen kunnen niet worden weergegeven. Er is te weinig rumte ... enz.

Is er iemand die weet hoe ik die vervelende boodschap niet meer kan zien???:confused:

Groeten,

Staan er dan zoveel programma's in dat het menu programma's het niet aan kan? of.. is het daadwerkelijk een fout van xp.:confused:

Hoi,

Hmm.. lijkt dat er teveel in programma's staat.. of het is een fout van xp.

Om dat uit te vinden zou ik onder programma's de indeling anders maken.. alle utils in een mapje utils, allle graphics progs in een mapje graphics.. enz...

Groetjes, Dj Viper...

Nochtans staan mijn programma's goed gesorteerd.
Onder vb. office staan alle office programma's onderverdeeld. Onder vb. ontspanning staan alle spelletjes enz.

Youri

Mogelijk zit juist onder jouw nette ondervedeling het probleem. Ik heb 't een keer gehad en toen bleek dat een van mijn handmatige mooi ingedeelde hoofdprogjes ik weet niet hoeveel subs had en daardoor onstond de (fout) melding.

Loop ze allemaal eens door en kijk eens of er een of meerdere zijn die (te) veel subs hebben.

Inderdaad, er staan onder sommige programma's veel submenu's!
Wat moet ik daarmee nu doen?
Nog meer onderverdelen onder verschillende namen van programma's?

Door al die subs krijgt Windows het er moeilijk mee (vraag mij niet waarom.....)
Minder subs, dus meer onderdelen in een vorig mapje (en dus minder uitschuif op uitschuif op uitschuif.. etc. etc.) en ik vermoed dat je probleem is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan