• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bijlage excel opend niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je al geprobeerd om Office opnieuw te installeren?

ondertussen al vier keer, telkens geprobeerd iets erin te wijzigen, maar zonder resultaat. Laatste keer dat ik deze middag, opnieuw een instal deed van Office, kreeg ik tijdens het instaleren een foutmelding, waarop de assistant de melding gaf dat ( deze keer ) Power Point wegens compatibiliteitsproblemen werd gewijzigd en bij de volgende opstart geen probleem meer zou geven...oh my god wat is dit voor troep toch...

Verwijder Office dan eens met de Revo Uninstaller.
Dan je PC herstarten en Office installeren.

@Warme bakker: Uitvoerig uitgepluisd, werkt niet....
Maar als je googled op Microsoft Application Virtualisation DDE Launcher merk je al snel dat velen gevangen zitten in dit verhaal. Voor zover ik vind is er niet direct een oplossing beschikbaar vanuit de Microsoft groep. Helaas heb ik Excel erg nodig voor mijn werk, anders was het regelrect naar de prullebak gegaan. Open Office werkt ook goed, maar de formules zijn minder uitgebreidt en zitten natuurlijk allemaal ergens anders dan in de Excel omgeving. Tis erg, maar ik vrees dat ik zal moeten wachten op een antwoord, reply, op mijn mail....

Misschien erg nuttig voor alle lezers...

Ik heb het probleem uiteindelijk zelf opgelost.

Na echt alles te hebben geprobeerd, ben ik het probleem stap voor stap gaan beredeneren.

Na wel tig keer opnieuw te instaleren was het resultaat steeds hetzelfde, dus dacht ik dat er idd IETS in de weg moest zitten. Op de website van microsoft vond ik een tool ( fixtool ) om alles van Office te verwijderen. Wel, dat is maar een facade die opgetrokken wordt, want als je echt gaat graven in je pc merk je al snel dat Office allerhande troep achterlaat na een uninstal. Op het eerste zicht denk je idd dat alles van je systeem is, maar het kon niet anders dan dat er nog iets moest zijn, waardoor ik telkens hetzelfde probleem had.

Ik ben dus gaan googlen op " verwijderen van hardnekkige software " en vond een free programma dat je hele pc scant op software die enerzijds niet goed is geinstalleerd, anderzijds niet geheel is verwijderd. De hele pc meteen schoongemaakt met deze handige tool.

Daarna het register aangepakt en herhaaldelijk gescand op fouten met twee verschillende programma's. Je merkt dat verschillende programma's toch fouten vinden die de andere niet vind.

Net zolang doorgegaan tot er geen enkele fout meer was.

Daarna opnieuw mijn Office geinstalleerd en zowaar het probleem is verdwenen.

Nu is de vraag...Wat was het?

Ik heb er eigenlijk geen idee van, maar het diep reinigen van de pc en alle overtollige software, die ik niet meer gebruikte, eraf halen moet wel een oplossing zijn geweest.

Wat ik WEL weet is dat Ofice erg veel achterlaat na een verwijdering van het pakket.

Als je dan een herinstallatie doet, is het maar zeeeeeer de vraag of dat idd ook een gehele nieuwe installatie is.

Ik heb zo een gevoel dat er hier en daar nog spul zit dat gewoon opnieuw wordt aangeroepen.

ALS dat zo is....dan is dit wel een zeer negatieve ervaring, want eraf MOET ook ERAF zijn.

Dus, allen die dit probleem hebben en net als ik geen oplossing vinden....Graaf eens diep in je pc via een free programma dat je van het net haalt om HARDNEKKIGE software te verwijderen en je probleem is mss van de baan.

Succes alvast.

Martin

Welk programma heb je gebruikt voor het opschonen?

Wel eerst gegoogled om eens te zien wat er zoal wordt aangeboden en hoe de revieuws zijn.
Besluit was snel gemaakt dat Revo wel goed zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan