bijlage geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

aleks

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb mijn zoon een emailtje gestuurd met in de bijlage een bestandje met als extensie exe.
Nu heeft mijn zoon dit bericht wel ontvangen, maat krijgt van Outlook dat de bijlage geblokkeerd is omdat het mogelijk een virus bevat. Wat moet hij nu doen om die blokkering op te heffen, want het is volkomen safem het gaat echt niet om een virus !

Ga in Outlook Express naar menu extra en dan naar Opties, ga vervolgens naar tabblad beveiliging en haal daar het vinkje weg voor de regel: Openen of opslaan van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan

Ga in outlook naar extra > opties > beveiliging >en vink de optie opslaan of openen van bijlagen die mogenlijk een virus bevatten niet toestaan uit

beveiliging uitschakelen

Wat vreemd, mijn zoon en ik gebruiken allebei Microsoft Outlook & bij mij staat er op het tabblad Beveiliging onder Zone-instellingen een knop met de titel: "Beveiliging voor bijlagen"
maar die knop staat er bij mijn zoon niet op, echt waar, ik heb het zelf gecontroleerd.

Kijk even in de sectie Internet deze vraag is al eerder beantwoord (MS Outlook).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan