bijlage in oe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

seeburg100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
Berichten
1.958
hallo ik ben bij mijn broer en die kan geen bijlage openen in oe ,nu heb ik gekeken bij bijlage,s die mogelijk een virus bevatten, bla bla, maar die is bij hem grijs dus kan je er niets mee doen? wat kan dit probleem zijn?
 
Dus kan je niet: Outlook Express, Extra/Opties, tabblad Beveiliging en haal daar vinkje weg bij Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan doen?
 
Mogelijk is dit van toepassing; OPMERKING: bij bepaalde bestandstypen kunt u het vinkje niet verwijderen uit het selectievakje Openen na downloaden bevestigen zodat deze bestandstypen worden toegestaan. Exe-bestanden staan bijvoorbeeld in de standaardlijst met onveilige bestanden in Internet Explorer en kunnen niet worden toegestaan.

link: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;NL-NL;291387

Zo niet dan moeten anderen te hulp schieten.
 
nou het probleem is denk ik dat zijn versie van xp niet legaal is, dus ben gelijk gestopt, want de update,s sp1
e.d. ging niet, melding,versie nr oid klopt niet!:confused:
maar toch bedankt gezina!
 
Oeps, vond het al zo gek dat die optie harrie-grijs bleef, tja, toch maar iets legaals installeren, werkt toch een stuk prettiger lijkt mij! ;)
 
hoi,

op de site van microsoft leren ze je toch hoe je de registratie kan wijzigen..........
das dus volledig legaal :))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan