Bijlage in outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pjotr1357

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
127
Ik heb mijn email aan de rechterkant onderverdeelt in 2 dingen. Boven alle emailonderwerpen en adressen van wie ze afkomstig zijn en onderaan de tekst van de desbetreffende email ik aanvinkt.

Als ik een email krijg met een bijlaga dan zie ik netjes een paperclipje staan bij de regels van wie hij afkomstig is en het onderwerp (bovenaan). In het midden zit dan een balk met daarop vermeld Van: Aan: en onderwerp:

Op deze balk zie je rechts een grote paperclip staan, echter op mijn pc op kantoor zie ik deze grote paperclip niet staan. Mijn collega's ook niet, nadat we nieuwe computers gekregen hebben. Heeft iemand een idee hoe ik de grote paperclip kan terugtoveren, want dat ik hardstikke handig namenlijk.

Alvast bedankt.
 
Praten we op kantoor ook over outlook express of praten we daar over outlook.
de grote broer van outlook express.
 
Rechter klik op de balk waar onderwerpen enzo staan.
Kolommen, en plaats een vinkje bij bijlage, prioriteit (en markeren).

Een opmerking over het onderste tekst veld:
Dat is het beste scherm om virussen uit je emails automatisch te activeren.
Als er een nieuwe mail binnenkomt met een bijlage (en virus) dan staat die bovenaan je lijst.
Highlighted, en deze zal ook geprojecteerd worden in het voorbeeldvenster (onder).
Op het moment dat ie daar geopent wordt, is het virus dus ook gedownload en actief in je systeem.
Te laat......

Ik adviseer altijd om dit voorbeeld venster te sluiten, hoe handig het ook is.
Tab beeld, indeling,
Vinkejs verwijderen bij: "Kop en voorbeeldvenster weergeven" , en ook bij "Voorbeeldvenster weergeven".
Toepassen en ok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan