Bijlage(n) (foto('s) in Outlook Express met e-mail wordt(en) multi-gefragmenteerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beer1941

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2007
Berichten
22
[FONT="Times New Roman"
[COLOR="Blue"]Beste hulpverlener m/v, Als en wanneer ik een of meerdere bijlagen zoals foto's vanuit Mijn Afbeeldingen[/COLOR][/FONT] bij een e-mailbericht wil versturen, dan staat er in het venstertje met de groene band die het zendverloop aangeeft, dat de bijlage(n) verstuurd wordt(en) volgens b.v.: "Bijlage 1 van 772 wordt verzonden." De 1 veranderend naar uiteindelijk 772. De ontvanger krijgt derhalve 772 beeld- of tekstfragmenten binnen waarvan zij/hij geen chocolade maken kan (vrij naar Wim Sonneveld). In mijn rubriek Verzonden Items staat mijn boodschap echter met de meest geslaagde foto's en/of teksten die geen greintje fragmentatie vertonen. Aanvankelijk had ik geen idee, dat die verzendboodschap meteen een bel bij mij had moeten doen overgaan totdat ik verontruste en geïrriteerde responsen op mijn e-mails binnen kreeg, of ik dit niet wilde herhalen want "ik heb wel honderd deelplaatjes van je ontvangen. Enkel je bericht kwam goed over."

Vraag:

Weet iemand die dit probleem kent en er raad mee weet, de juiste medicijn hiertegen?

Met dank vooruit.

Met vriendelijke groet,

Beer1941.
 
Laatst bewerkt:
Voordat je het nog een keer gaat vragen. 1 keer je vraag stellen is genoeg !!

Dank je wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan