bijlage openen in WLM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulup

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
Kan bijlagen bv in Excel of in Word niet meer openen in mijn Windows Live Mail.
Hoe kan ik dit herstellen?

Heb je al de laatste versie, want die kun je gewoon met behoud van emails over je oude versie heen zetten.
Je kunt ook proberen of een herstel van je huidige versie het probleem oplost.
Ga via je configuratiescherm naar je "programma's en onderdelen" lijst en zoek Windows Essentials 11 of 12. Kies "verwijderen/wijzigen"

Windows Essentials 2012 hersteld. Computer opnieuw opgestart. Kan nog steeds geen Word, Excel of Adobe bestand openen vanuit WLM.

NU moet ik gaan gokken, maar eerst lukt het wel. Zou er malware op je pc kunnen staan? Blokkeert je virusscanner mss iets?

Heb de computer op malware gescand met Advantage malwarescanner en schoon gemaakt. Computer opnieuw gestart. Kan maar systeem herstellen tot 25-2-2015, terwijl ik liever naar iets eerder terug zou gaan. Probeer van alles, maar kom er niet uit.

Een paar dagen geleden kon ik de bestanden nog gewoon openen. Na windows update niet meer.

Ah. Kun je dan niet gewoon naar een vorig herstelpunt gaan?

Dat is zo gek, ik kan maar terug tot 25-2-2015. Als ik aanvink: ook oudere data, kreeg ik alleen 10-10-2013, maar deze werkte niet.

Heb Malwarebytes Anti malware gescand. Ook update gedaan. Helaas niks opgelost.

Als het na de update is gekomen zou je ook handmatig die laatste updates kunnen deïnstalleren en kijken of je probleem is opgelost.
Ik vraag me echter af of je niet toch malware hebt, vooral omdat je ook niet terug kunt naar een vorig herstelpunt.
Dit zou je echter ook nog even in veilige modus moeten proberen.
Die twee scanners is echt niet genoeg. Ik zou de malwaredeskundigen even om ondersteuning vragen. Die hebben een hele rits tools tot hun beschikking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan