Bijlage Outlook Express

• Onderwerp starter Onderwerp starter poi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

poi

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
Vanuit mijn werk heb ik een word document gestuurd van 378KB. Mail komt thuis binnen (outlook Express) en het mailtje is ook 378KB groot. Alleen het documentje zelf zit er niet bij.
In outlook onder tools, opties, security staat het vinkje bij "do not allow attachments...." uit.
Waarom zit me bestandje er nu niet bij?

tja,

dat kan een heleboel oorzaken hebben...........

een paar mogelijke oorzaken:

1. je hebt een goede virusscanner en die staat zodanig ingesteld dat 'ie bestandsnamen met een dubbele extensie weigert ?? -> werkstuk versie 2.1.doc
In deze bestandsnaam zit volgens de objectieve "domme" virusscanner een "dubbele" extensie.
2. je "denkt" het bestand meegestuurd te hebben, maar je bent het eigenljk vergeten (gebeurt mij ook nogal eens.......... :D )
3. jouw werkgever heeft een zodanig ingestelde mailserver dat bepaalde bestanden qua extensie en/of grootte het gebouw niet uit "mogen".............. ? (bijv. Worddocumenten met een password erop....... Die komen bij ons het gebouw niet uit en niet in)

en zo zijn er nog een paar mogelijke oorzaken.......

Laatst bewerkt:
Ik heb het wel eens gehad dat met oulook verstuurde bijlagen niet te vinden waren in Outlook Epress. Nadat in Outlook de indeling op HTML was gezet waren ze wel te vinden. Vanaf dat moment grbuik ik in Outlook de HTML indeling en heb ik nooit meer last gehad. Als je office tot je beschikking hebt probeer het dan eens met Outlook.

Verplaatst van software XP naar Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan