Bijlage toestaan niet actief !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Berichten
2.402
Hallo,

Ik heb het al proberen te zoeken het antwoord, maar kwam het zo 1,2,3 niet tegen..:)

Ik heb op een pc het probleem bij Outlook Express dat de optie om bijlage te openen niet aan of uitgevinkt kan worden. Ik kan dus nu momenteel geen bijlages openen. Als ik dus naar extra ->opties ga en bij tabblad 'beveiliging' het vinkje wil weghalen is deze optie lichtgrijs en dus niet actief !! :eek:

Ik heb meen ik ooit hier een oplossing voor gezien, maar ik kan het niet meer vinden.... iemand misschien de gouden tip ??


Alvast bedankt :thumb:


Remy
 
[offtopic]

:D Ik was ook al aan het zoeken, maar ik kan niet verder zoeken dan september. Hoe kun jij nu een topic uit Juni hebben gevonden Gezina?

Voorkeurbehandeling?:D Moet ik iets instellen? Ik hoor het graag.

[/offtopic]
 
Geplaatst door Tanja1968
[offtopic]

:D Ik was ook al aan het zoeken, maar ik kan niet verder zoeken dan september. Hoe kun jij nu een topic uit Juni hebben gevonden Gezina?

Voorkeurbehandeling?:D Moet ik iets instellen? Ik hoor het graag.

[/offtopic]

Uh...peins...pieker...zucht...hoe zat dat ook al weer...jah, hebbes...favorieten! :D Vond het een heel goed antwoord, vandaar. Komt allemaal goed qua archief, zie: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=192330

(voorkeursbehandeling...het idee!)
 
:D Ok! Ik heb dus niets gemist. Ik was al bang dat je topics van maanden door ging scrollen :D

Bedankt voor de uitleg:thumb:
 
Dames,

Hartelijk dank voor jullie support !! :thumb:

Het probleem is opgelost.....:)


Bedankt,


Remy
 
Mooi Remy, is idd een gouwe tip van Tanja! Ben eigenlijk wel benieuwd waarom die optie opeens grijs wordt, als iemand dat weet ???? :thumb:
 
Ik heb ergens (ooit) iets gelezen dat het met Internet Security of iets dergelijks te maken heeft. Kan dat? Dus dat een derde partij dat inschakelt.
 
Tanja,


Dat zou best eens kunnen....... op de pc waar ik dit probleem had is wel een NIS versie opgezet die inmiddels verlopen was. Ik heb deze bijgewerkt met de 2005 versie, maar volgens mij heeft ie aan de vorige versie dit euvel overgehouden.

Maar ja het is opgelost ! :D
 
Heb er zelf nooit last van gehad qua optie grijs geworden. Ik gebruik al jaren Norton-produkten waaronder al tijden de NIS. Kan goed zijn dat het wél gebeurd met een verlopen licentie, dus alsnog een tikkie terug van Symantec...:D Thnx voor je reactie Tanja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan