bijlage 'verkeerd' opgeslagen en kwijt??

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubenz

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2005
Berichten
60
Weet niet of dit de juiste categorie is (hoor graag als niet zo is) maar heb het volgende probleem:

Mijn vrouw (ja echt waar) heeft in een bijlage (word) gewerkt en vervolgens gekozen voor de optie opslaan (diskette-knop). Nu is ze het bestand kwijtgeraakt. Weet iemand waar outlook of de pc temp-bestanden zou neer kunnen zetten zodat ik daar kan zoeken?

Ik heb al een zoekpoging ondernomen en o.a. gezocht op bewerkte items van vandaag, maar zonder resultaat. Vrouwlief heeft wel wat steekwoorden opgeschreven waar het bestand zou kunnen staan: documents en settings, gedeelde documenten, user, acer.......maar is vergeten de naam van het bestand op te schrijven. Dit bestond uit veel getallen volgens haar......

Weet iemand raad? Alvast bedankt!

Ruben
 
Gebruik de zoekfunctie van Windows -> Start -> Zoeken -> Alle bestanden en mappen -> en geef in het juiste vak een cijfercombinatie op waarvan de baas ZEKER weet dat die in het bestand voorkomt.
 
Als het bestand echt opgeslagen is zou Word het ook nog moeten kennen.
Open Word eens en ga naar bestand, hier zouden vier (mogelijk meer) bestanden zichtbaar moeten zijn. Als er na het bewuste bestand niet meer met Word gewerkt is zou het, het bovenste bestand moeten zijn.
 
Met een beetje geluk heeft ze toen ze het mailtje sloot ook gekozen voor het opslaan van de wijzigingen in de mail wanty dan staat is de bijlage van de mail gewijzigd en staat de goede versie in het mailtje.
 
Pasja,

Mede namens mijn vrouw bedankt voor de ogenschijnlijk eenvoudige tip! Het heeft iig wel gewerkt. Ze wist nog 1 letter en een getal, maar dit was voldoende om het te vinden.

Via Word had ik al geprobeerd.........;)

Nogmaals bedankt! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan