Bijlage wordt niet geopend in Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

dtaal

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2005
Berichten
11
Als ik een bijlage verstuur aan iemand kan deze bijlage niet worden geopend.
De e-mail zelf geeft geen problemen maar de bijlage kan op geen enkele manier worden geopend, ook niet in Adobe.
Foto's als bijlage kunnen wel zonder probleem bij iedereen worden geopend.
Dit probleem speelt zowel in Outlook als in Hotmail.
Ik heb Windows XP met Outlook 6
 
Ga maar eens naar "outlook"-->"Extra"-->"Opties"-->"Beveiliging" en zet daar een vinkje bij minder veilig,outlook afsluiten en Pc opnieuw opstarten!
 
Oké, bedankt, ga het gelijk uitproberen



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de oplossing van Marcel toegepast, helaas werkt dit niet.
Zou het iets te maken hebben met de tekstverwerkingsprogramma's, ik werk met OpenOffice.org en met Microsoft Works, alhoewel, in het verleden heb ik nooit moeilijkheden gehad, alleen sinds een paar weken geleden.



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de oplossing van Marcel toegepast, helaas werkt dit niet.
Zou het iets te maken hebben met de tekstverwerkingsprogramma's, ik werk met OpenOffice.org en met Microsoft Works, alhoewel, in het verleden heb ik nooit moeilijkheden gehad, alleen sinds een paar weken geleden.



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 

Vandaag de oplossing gekregen van een collega: OpenOffice slaat de bestanden op als: odt, (ze worden gecomprimeerd).
Als ik de bestanden opsla met de extencie: rtf, is het probleem opgelost en worden de bijlagen die ik bij de e-mail verstuur door iedereen geopend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan