Bijlagen in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingShift

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
Hallo

Even tegen m@rio voor je denkt dat dit de zelfde vraag is nee;)

Ik heb je vorige bericht wel gelezen maar ik wil alleen MDB bestanden kunnen openen en niet dat heel niveau 1 verwijdert word heeft iemand hier ook en oplossing voor? En het is MS Outlook 2003

Alvast bedankt;)

Laatst bewerkt:
Ik kan nergens vinden dat jij deze vraag al eerder gesteld hebt dus ga ik niet roepen dat het een crosspost is ;)

Uitleg staat hier:

http://www.slipstick.com/outlook/esecup/getexe.htm

Je zult toch die level1 moeten invoeren. Alleen die bijlages die standaard worden tegen gehouden kun je hier wel door laten gaan. De rest blijft wel geblokked

Ik kan nergens vinden dat jij deze vraag al eerder gesteld hebt dus ga ik niet roepen dat het een crosspost is ;)

Uitleg staat hier:

http://www.slipstick.com/outlook/esecup/getexe.htm

Je zult toch die level1 moeten invoeren. Alleen die bijlages die standaard worden tegen gehouden kun je hier wel door laten gaan. De rest blijft wel geblokked

okey sorry dan;)

Maar ik zit alleen met een probleem dat de rest niet uitgeschakeld moet worden het is alleen dat type bestand dat wel mag (dit is ter veiligheid voor mijn colega's). Ik heb dit bestand zelf gemaakt en heb het alleen nog maar op mijn E-mail dus het moet gwn op alleen dit bestand er is geen andere oplossing? of weet iemand anders een antw?

alvast bedankt!

Ik leg zelfs nog uit dat het alleen voor geldt voor extensies die jij invoert.

Voor office2000 heb ik een vbs script maar die doet precies hetzelfde. Dit is wat microsoft erover zegt dus als anderen een andere optie weten wil ik dat ook wel graag weten.

Laatst bewerkt:
Ik leg zelfs nog uit dat het alleen voor geldt voor extensies die jij invoert.

Voor office2000 heb ik een vbs script maar die doet precies hetzelfde. Dit is wat microsoft erover zegt dus als anderen een andere optie weten wil ik dat ook wel graag weten.

Ja ik ook:D

Opgelost:D

Hoe schakel je in look out bepaalde bestand types uit?

Stap 1.

Ga naar start uitvoeren en typ regedit in.

Als je op OK hebt gedrukt kom je in dit scherm.

Stap 2.

Klik op de + om de volgende stappen te openen.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Outlook\Security

Stap 3.

Klik met je rechter muisknop op een wit stuk en ga met je muis over nieuw en dan naar Tekenreekswaarde.

Stap 4. typ in het venster wat zich opent Level1Remove en klik dan naast het scherm zo dat de naam er staat.

Stap 5. En klik dan met je rechter muis knop op wijzigen.

Stap 6.

Typ bij Waardegegevens bijvoorbeeld mdb;.url om de MDB bestand type toe tevoegen dat deze is toe gestaan en zodat je hem kunt openen in lookout.

Stap 7. En klaar is kees

M@rio zo als het op de site staat klopt het wel;) dit is ffjes de Nederlandese verie;) ik dacht dat je dan heel level 1 uitschakelde zo als ik het las maar dat gebeurt dus niet. je kunt dit in stellen per bestand type;) dus het is opgelost:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan