bijlagen openen in outlookexpres

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Berichten
288
Ik krijg soms bijlagen toegestuurd per email, die ik niet kan openen, ik krijg dan het volgende bericht:Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld . Maak een koppeling via het onderdeel mapopties van het configuratiescherm.
Wie kan mij helplen? Snap er geen hout van.

Groetjes Ria Faasse
 
Wanneer je b.v een MS Word document krijgt met als extensie .doc (de laatste drie letters na de punt van de bestandsnaam) heb je Word nodig om het bestand te kunnen openen.

Het zelfde geldt voor een excel (.xls) bestand.

Dit principe geldt voor elke bestand, zo heb je voor .pdf b.v. (acrobat) reader nodig.
Vaak zijn er alternatieven, voor als bv.v geen micosoft office op de pc hebt.
Als je de extensies (dat zijn dus die punt met de laatste drie letters) post kunnen wij je helpen met een programma wat deze kan openen of lezen.

mvg leo
 
Wanneer je b.v een MS Word document krijgt met als extensie .doc (de laatste drie letters na de punt van de bestandsnaam) heb je Word nodig om het bestand te kunnen openen.

Het zelfde geldt voor een excel (.xls) bestand.

Dit principe geldt voor elke bestand, zo heb je voor .pdf b.v. (acrobat) reader nodig.
Vaak zijn er alternatieven, voor als bv.v geen micosoft office op de pc hebt.
Als je de extensies (dat zijn dus die punt met de laatste drie letters) post kunnen wij je helpen met een programma wat deze kan openen of lezen.

mvg leo
 
bijlagen outlook

Hallo Leo,

Het is een gcf bestand. Ik heb office op mijn pc. Hoe moet ik dan een gcf bestand openen?


Gr. Ria
 
Volgens Google zou voor graphing calcultor kunnen zijn.
Daarvoor download je hier een viewer.
 
hallo leo,

Ik heb die viewer gedownload, maar dat werkte ook niet. Wat zouden ze bedoelen dat je in mapopties bij configuratiescherm een koppeling moet openen?
mvrgr. ria
 
Wanneer je denkt dat het voor die calculator is kun je als dat volgt koppelen
Klik met rechts op het bestand
Klik vervolgens op openen met en dan uit lijst selecteren
Kies daar de viewer en zorg dat er een vinkje staat bij altijd openen met.
De bewoordingen kloppen niet helemaal en zijn anders voor xp/vista, maar het principe is het zelfde.
 
Kan de bijlage niet openen met...ik denk dat ik het opgeef, want niks lukt. Ik wilde je wel heel erg bedanken voor alle moeite die je gedaan hebt.
M.vr.gr. Ria
 
zelfde probleem

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik was bij een collega en die kreeg geen bijlage meer geoepend in OE 6.
Een en ander nagekeken. SP3 geinstalleerd. En het vinkje uitgezet bij bijlagen openen/opslaan etc.
Maar nog steeds geen resultaat.


Ik krijg steeds de melding:
windows heeft gedetecteerd dat dit bestand mogelijk onveilig is. om uw computer beter te beveiligen is toegang tot dit bestand geblokkeerd.


Iemand een idee?
 
Laatst bewerkt:
bijlage openen

hallo,

Ik heb binnen OE het zelfde probleem.
een pdf wil hij niet openen als die als bijlage binnen komt.
Zodra ik de pdf saved en dan wel openen.
De koppeling staat aan in het configuratie scherm.
Ik heb dit alleen maar met PDF's.
Ik heb OE al eens er af gehaald en weer geinstalleerd helpt niet.

Weet iemand nog raad
 
Aan Jensap:
Het probleem is waarschijnlijk dat je OE niet direct is gekoppeld aan .PDF files. Je kunt als ik het me goed herinner acrobat reader gratis downloaden, dan zou het gewoon goed moeten gaan.

Aan Borrie78:
Als ik dat zo zie dan blokkeert windows je toegang tot een bestand, ik weet hier wel een beetje raad mee mits het in outlook is.

m.v.g.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan