Bijlagen toevoegen aan e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irene9

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2005
Mijn vraag luidt als volgt:

Sinds een tijdje kan ik geen bijlagen meer toevoegen aan mijn te verzenden e-mails. Ook het openen van het adresboek kan niet meer in een nieuw bericht. Ik gebruik webmail van planet. Ik heb de helpdesk van planet al gebeld, maar die kunnen mij helaas niet verder helpen dan het downloaden van Java. Dit heb ik dan ook gedaan, maar ik kan nog steeds geen bijlagen toevoegen. Ook het uitschakelen van de pop-up blokkering helpt niet.

Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Je kan proberen internet explorer even in de standaard instellingen terug te zetten.

Dit gaat als je internet explorer geopend hebt via het menu "Extra" > "Internet-opties".
Dan ga je naar het tabblad "Programma's". Druk daar op de knop "Webinstellingen herstellen..."

Ook kan je bij het tabblad "algemeen" de knoppen "coockies verwijderen", "Bestanden verwijderen" en "Geschiedenis wissen" gebruiken om je internet explorer wat verder op te schonen.

Dit heb je alleen met webmail begrijp ik?
Heb je toevallig een Norton Firewall erop staan?

Bijlagen

Raceman,

Met het hetstellen van mijn webinstellingen doet 'ie 't nog steeds niet. Bedankt voor je reactie.

Raymond,
Ik heb inderdaad een Norton Firewall op mijn pc. En dit probleem heb ik in webmail.Ik wil deze echter niet verwijderen. Ik weet niet wat je oplossing dan is.

Irene, probeer anders de norton firewall eens tijdelijk uit te schakelen, zonder het te verwijderen.
Als je webmail dan wel weer werkt, weet je iedergeval in welke hoek je het moet zoeken.

Norton haalt af en toe rare dingen uit met websites. Schakel hem inderdaad maar eens uit en kijk dan eens. Hoe heb je de opties (mits je die hebt) ouderlijk toezicht en reclame onderukken staan?

Firewall is het niet

Hallo Raceman en Raymond,

Mijn firewall heb ik uit gehad, die is het niet. Na het opnieuw opstarten van de pc deed 'ie het nog steeds niet. IK denk inderdaad dat het te maken heeft met dat ouderlijk toezicht. Waar zit dat, hoe kan ik dat vinden?

Heb je Norton Internet Security dan? Anders heb je ook geen ouderlijk toezicht.

als je het hebt,dubbelklik op het wereldbolletje>uitschakelen ouderlijk toezicht en reclame onderdrukken en kijk of het dan lukt.
Zo niet zet het weer aan op de zelfde manier.

Opgelost

Bedankt allemaal,

Het probleem is opgelost. Het ouderlijk toezicht stond al uit, reclameonderdrukken staat nu ook uit. Bijlagen kan ik weer toevoegen en het adresboek kan ik ook weer raadplegen in een nieuw bericht.

Super!!!

Yep, toch Norton dus.....ik vermoedde het al.
Helaas één van de nadelen van Norton:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan